Mediet italiane kanë zbardhur bisedat e përgjuara nga autoritetet italiane dhe shqiptare ndaj dy call centerave që kanë mashtruar mbi 1 mijë qytetarë duke u marrë shuma parash me premtimin se investimet e tyre do shumëfishoheshin.
Operacioni i djeshëm “Dream Earnings” çmontoi një organizatë shqiptare që kishte aktivizuar një skemë mashtrimi financiar përmes call centarave ku klientët bindeshin për të investuar paratë e tyre në kriptovalutë.
Gjatë hetimeve të gjata janë përgjuar rreth 42 mijë telefonata të kryera nga qendra e thirrjeve krahasuar me rreth 90 mijë kontakte telefonike të shtetasve italianë, për përdorim të operatorëve.
“Dhe pikërisht nga këto përgjime del në pah dëshpërimi i mashtruesve, absurditeti i disa deklaratave dhe fytyra e dyfishtë e konsulentëve, të aftë për të marrë rolin e mikut në fazën e lidhjes dhe atë të “arkëtarit” të pamëshirshëm kur kërkonin para nga viktimat tyre”, shkruajnë mediet italiane.
Rreth 1200 italianë ranë në grackën e fitimeve të lehta.
Nga konsulet në miq të besuar
Investitorët u besuan konsulentëve kaq shumë, sa ishin të gatshëm t;i jepnin kohë të gjatë për të biseduar në një periudhë të errët dhe të vetmuar ai ajo e pandemisë dhe bllokimit.
Aq të sigurt për ato miqësi që ndodhën rastësisht, saqë ranë dakord që mashtruesi të operonte në kompjuterin e tyre nga distanca dhe të organizonte transferta në kohë reale duke përdorur një softuer të telekomandës të quajtur “Anydesk”.
Kështu, mashtruesit mund të kontrollonin edhe emailet, fotografitë, dokumentet e viktimave. Dhe ata e vlerësuan të gjithë këtë informacion, duke e përdorur atë për plagjiaturën e investitorëve nëse ata hezitonin të derdhnin më shumë para.
Informacion që mund të bëhej edhe armë në duart e shoqatës, kur përballë hezitimit të viktimave, mashtruesit u bënë të pamëshirshëm dhe agresivë, duke arritur me shantazhe t’i bindin të kërkonin fonde për investime të reja.
Përgjimet
Dhe nga përgjimet dalin më qartë dhimbja, frika dhe kërkesa për ndihmë dhe mirëkuptim të viktimave.
Si dhe “naiviteti” i tyre për të besuar në shkopin magjik që dyfishon paratë pa mundim.
Kështu gjatë një telefonate viktima duke qarë i drejtohet mashtruesit: «… Kam investuar tashmë 31 mijë euro. Nuk kam më para. Rrezikova gjithçka që kisha. Po mendoj të bëj vetëvrasje”.
Mashtruesi: “Duhet të paguani një komision për transfertat bankare prej 4500 €!”.
Viktima: “Por unë kam paguar tashmë 4 mijë eurot e fundit për tarifat e transferimit”.
Mashtruesi: “Nuk na intereson nëse janë paratë tuaja të fundit, ajo që duhet të paguani është një tjetër taksë që i nevojitet Bankës së Anglisë. Flasim më vonë “.
Një tjetër telefonatë.
Mashtruesi: “BQE po na kërkon t’ju japim kodin e autorizimit të llogarisë tuaj bankare Poste, ju duhet të na jepni këtë kod përndryshe nuk do t’i ktheni paratë tuaja.”
Viktima (në karantinë Covid): “Harroje, nuk do t’i kthej kurrë paratë”. Mashtruesi: “Duhet të paguash ende për punën time. Më paguani një mijë euro. Nëse do të më jepnit vetëm kodin katërshifror të autorizimit që po na kërkon BQE, do t’ju kreditonin paratë në llogarinë tuaj brenda një ore”.
Një tjetër telefonatë.
Mashtruesi: «Paguani 5100 euro tani dhe do të merrni një kapital prej 51.000 eurosh».
Viktima (dyshues): “Më dërgoni një email me të dhënat e kompanisë.” Mashtruesi: “Më vonë. Çfarë synimesh keni?”.
Viktima: Dua të kthehet kapitali i investuar, në të kundërt do të bëj ankesë”.
Mashtruesi: “Shko…”.
Një tjetër telefonatë.
Mashtruesi: “Përshëndetje, unë jam operator i Bankës Qendrore Europiane, po ju telefonoj për një kapital prej 48 mijë eurosh të bllokuar në emrin tuaj prej muajsh”.
Viktima: “Vetëm 250 euro kam investuar, ndoshta është personi i gabuar”.
Mashtruesi: “Shoqëria investuese ka vazhduar të investojë paratë e saj dhe për këtë ka një kapital në emër të saj prej 48 mijë eurosh”.