Pra, në rastin konkret, Digitalbi e dha të mangët informacionin që më nevojitej për të marrë vendimin e duhur pasi nuk më tregoi që nga data 01 Gusht, Televizioni Klani nuk do të ishte pjesë e platformës. Duke lexuar në vijim këtë Ligj, gjejmë pafund nene që janë shkelur nga tregtari Digitalb ndaj konsumatorit, por, meqë shkrimi ka një target jo shumë të kualifikuar juridikisht unë po i përmend vetëm edhe një, konkretisht Nenin 31, “Dëmshpërblimi i Konsumatorit”, pika 3, që thotë ekzaktësisht:
“Në rastin e mungesës së përputhjes, konsumatori ka të drejtën të rizotërojë mallin e sjellë në përputhje, pa pagesë, nëpërmjet riparimit apo zëvendësimit, të ketë një ulje të përpjesshme të çmimit, ose konsumatori mund të anulojë kontratën”.
Pra, konsumatori ka të drejtën e anulimit të kontratës! Që do të thotë, të rimbursohet për pjesën e pakonsumuar të detyrimit me parametrat e kontratës. E kjo është mjaft e rëndësishme për të ndodhur!
Po kush merret me zbatimin e të drejtave të konsumatorit të shprehura mjaft mirë në këtë ligj? Duke kërkuar gjeta Agjensinë e Mbrojtjes së Konsumatorit, një institucion në varësi të Bashkisë së Tiranës që thotë në objektin e punës së vet:
“Vizioni i Agjencisë është njëkohësisht vizioni i Bashkisë së Tiranës për mbrojtjen e konsumatorit, që ka të bëjë jo vetëm me monitorimin, por edhe për mbrojtjen e së drejtës së konsumatorit të komunitetit të Tiranës”.
Pra, e paskemi një institucion shtetëror përgjegjës që mbron të drejtat e konsumatorit të parashikuara në Ligj. Kjo Agjensi duhet të na njoftojë ne, konsumatorët, për hapat që ka marrë në mbrojtje të së drejtës sonë të shkelur hapur nga Digitalbi.
Ligji për Avokatin e Popullit thotë shprehimisht:
“Avokati i Popullit mbron të drejtat, liritë dhe interesat e ligjshëm të individit nga veprimet ose mosveprimet e paligjshme e të parregullta të organeve të administratës publike, si dhe të të tretëve që veprojnë për llogari të saj”
Nëse Agjensia e lartpërmendur nuk e ka kryer detyrën për të mbrojtur të drejtën time si konsumator, atëherë, i këkroj Avokatit të Popullit të ndërhyjë. Mosveprimi i AMK-së së Bashkisë së Tiranës ka çuar në shkeljen e të drejtave të rreth 150 mijë abonentëve të Digitalbit! Ky është një veprim publikisht i njohur dhe Avokati i Popullit duhet të ndërhyjë urgjentisht.
Ndërkohë, ironia me paratë e popullit vazhdon… Gazeta “Shqip”, një botim i të njëjtës pronare me Digitalb-in publikon shkrimin:
“Fundoset TV Klan/ Humb 250 mijë abonentë në ditë pas largimit nga DIGITALB, sponsorat i kërkojnë paratë”.
Po mirë moj zonjë, sponsorët e Klanit i kërkojnë paratë e tyre, po paratë tona kush do na i japë? Kaq e paskrupullt jeni sa, megjithëse ju i morët paratë për shërbimin dhe nuk e dhatë atë, keni gojë edhe të ironizoni të tjerët?!
Para ca ditësh shkova te ABCOM, platforma e shërbimeve përmes internetit që më furnizon edhe me shërbimin e Digitalbit. Meqë e hëngra me pagesën paradhënie thashë të ndaloj shërbimin me pagesë mujore. I kërkova të më ndërpriste kontratën pasi ata nuk e kishin zbatuar dhe të më jepnin platformën konkurente… Më tha “Jo zotëri, duhet të prisni një vit”!
Një pyetje të fundit. A janë vjedhje e pastër 700 mijë Eurot që Digitalbi ua mori konsumatorëve për të paguar Klanin dhe as Klanit nuk ia dha e as konsumatorit nuk ia ktheu?! Ku shkuan këto para?!
Pra, në rastin konkret, Digitalbi e dha të mangët informacionin që më nevojitej për të marrë vendimin e duhur pasi nuk më tregoi që nga data 01 Gusht, Televizioni Klani nuk do të ishte pjesë e platformës. Duke lexuar në vijim këtë Ligj, gjejmë pafund nene që janë shkelur nga tregtari Digitalb ndaj konsumatorit, por, meqë shkrimi ka një target jo shumë të kualifikuar juridikisht unë po i përmend vetëm edhe një, konkretisht Nenin 31, “Dëmshpërblimi i Konsumatorit”, pika 3, që thotë ekzaktësisht:
“Në rastin e mungesës së përputhjes, konsumatori ka të drejtën të rizotërojë mallin e sjellë në përputhje, pa pagesë, nëpërmjet riparimit apo zëvendësimit, të ketë një ulje të përpjesshme të çmimit, ose konsumatori mund të anulojë kontratën”.
Pra, konsumatori ka të drejtën e anulimit të kontratës! Që do të thotë, të rimbursohet për pjesën e pakonsumuar të detyrimit me parametrat e kontratës. E kjo është mjaft e rëndësishme për të ndodhur!
Po kush merret me zbatimin e të drejtave të konsumatorit të shprehura mjaft mirë në këtë ligj? Duke kërkuar gjeta Agjensinë e Mbrojtjes së Konsumatorit, një institucion në varësi të Bashkisë së Tiranës që thotë në objektin e punës së vet:
“Vizioni i Agjencisë është njëkohësisht vizioni i Bashkisë së Tiranës për mbrojtjen e konsumatorit, që ka të bëjë jo vetëm me monitorimin, por edhe për mbrojtjen e së drejtës së konsumatorit të komunitetit të Tiranës”.
Pra, e paskemi një institucion shtetëror përgjegjës që mbron të drejtat e konsumatorit të parashikuara në Ligj. Kjo Agjensi duhet të na njoftojë ne, konsumatorët, për hapat që ka marrë në mbrojtje të së drejtës sonë të shkelur hapur nga Digitalbi.
Ligji për Avokatin e Popullit thotë shprehimisht:
“Avokati i Popullit mbron të drejtat, liritë dhe interesat e ligjshëm të individit nga veprimet ose mosveprimet e paligjshme e të parregullta të organeve të administratës publike, si dhe të të tretëve që veprojnë për llogari të saj”
Nëse Agjensia e lartpërmendur nuk e ka kryer detyrën për të mbrojtur të drejtën time si konsumator, atëherë, i këkroj Avokatit të Popullit të ndërhyjë. Mosveprimi i AMK-së së Bashkisë së Tiranës ka çuar në shkeljen e të drejtave të rreth 150 mijë abonentëve të Digitalbit! Ky është një veprim publikisht i njohur dhe Avokati i Popullit duhet të ndërhyjë urgjentisht.
Ndërkohë, ironia me paratë e popullit vazhdon… Gazeta “Shqip”, një botim i të njëjtës pronare me Digitalb-in publikon shkrimin:
“Fundoset TV Klan/ Humb 250 mijë abonentë në ditë pas largimit nga DIGITALB, sponsorat i kërkojnë paratë”.
Po mirë moj zonjë, sponsorët e Klanit i kërkojnë paratë e tyre, po paratë tona kush do na i japë? Kaq e paskrupullt jeni sa, megjithëse ju i morët paratë për shërbimin dhe nuk e dhatë atë, keni gojë edhe të ironizoni të tjerët?!
Para ca ditësh shkova te ABCOM, platforma e shërbimeve përmes internetit që më furnizon edhe me shërbimin e Digitalbit. Meqë e hëngra me pagesën paradhënie thashë të ndaloj shërbimin me pagesë mujore. I kërkova të më ndërpriste kontratën pasi ata nuk e kishin zbatuar dhe të më jepnin platformën konkurente… Më tha “Jo zotëri, duhet të prisni një vit”!
Një pyetje të fundit. A janë vjedhje e pastër 700 mijë Eurot që Digitalbi ua mori konsumatorëve për të paguar Klanin dhe as Klanit nuk ia dha e as konsumatorit nuk ia ktheu?! Ku shkuan këto para?!