Regjisori i njohur Ilir Butka ka bërë një denoncim të rëndë, i cili pasi ka porositur fruta “online” ka mbetur i zhgënjyer, pasi të gjitha janë të kalbura.
Në këtë periudhë pandemie sipas Butkës lulëzimi i biznesit “online” është një rast dështimi.
Ndërsa ka publikuar fotot e perimeve në rrjetet sociale ai shkruan se nuk dëshiron që ta bëjë publik emrin e biznesit pasi nuk dëshiron që t’i dëmtojë imazhin për shkak të një punonjësi të papërgjegjshëm dhe se fillimisht dëshiron të flasë me pronarët.
Postimi i plotë:
Ja dhe frutat e porositura online na erdhen ?
Nuk besoj se pronari i aktivitet eshte ne dijeni te ketij abuzimi me klientin por cdo investitor qe ofron sherbimime online duhet te kujdeset shume per sadisfaksionin e klientit me sherbimin e ofruar prej biznesit te tij.
Investitori i ketij biznesi ka pergjegjesi jo per zgjedhjen e produkteve por per zgjedhjen dhe trajnimin e personelit qe duhej te zgjedhte produktet.
Per personelin ndoshta humbja e nje klienti mund te kushtoje me pak se sa nje frut i prishur, por nuk ka bisnes qe mund te funksionoje me kete mentalitet dhe nje personel i tille eshte armiku me i madh per vete bisnesin. Nje personel i tille eshte fruti i kalbur i bisnesit te vet.
Ky duhej te ishte momenti i arte per lulezimin e bisneseve online por fatkeqesisht ky do te jete momenti i vdekjes per ato bisnese qe do te abuzojne me klientin. Klientet mund te humbasin ndonje frut por dikush do te humbase nje oportunitet. Investitori do humbase biznesin e tij dhe personeli i punesuar do te humbase punen.