Elon Musk është i lidhur shumë me Twitter-in. Në llogarinë e tij ai ka një numër të lartë ndjekësish prej 83.8 milionë dhe shpeshherë postimet e tij kanë rezultate të larta në marketing dhe hera-herës dështojnë.
SEC e ndaloi atë të postonte në Twitter për temat e Tesla-s pasi një postim në Tëitter fshiu 14 miliardë dollarë nga çmimi i aksionit dhe ai u padit për shpifje pas një publikimi në Twitter.
Por ai kurrë nuk është larguar nga llogaria e tij.Twitter është shumë më pak i edukuar në lidhje me Elon Musk.
Ju mund të mendoni, nëse dikush do t’ju ofronte 44 miliardë dollarë për një biznes 16-vjeçar që nuk kishte shijuar vërtet rritjen eksponenciale të rivalëve të tij, ata do t’ju bënin një nder dhe pronarët e Tëitter duket se janë të prirur të pajtohen.
Ai dëshiron të shohë Twitter-in të arrijë “potencialin e tij të jashtëzakonshëm”, thotë Musk dhe nuk është edhe aq i interesuar të fitojë para prej tij.
Modeli kryesor i biznesit të Twitter bazohet në reklama dhe Musk dëshiron ta ndryshojë këtë gjë. Ai pohon se është më i interesuar për abonimet, të cilat mund të rezultojnë të shiten me vështirësi në një mjedis ku të gjitha rrjetet kryesore sociale janë pa përdorim. Përdoruesit e Twitter mund të vendosin se preferojnë që të dhënat e tyre të mos përdoren për t’i fituar para dhe ata janë të gatshëm të paguajnë për këtë.
Ai gjithashtu pëlqen kripto-valutat.
Dhe pastaj është vetë Musk i cili është njeriu më i pasur në botë, një sipërmarrës, sukseset e të cilit përfshijnë PayPal dhe Tesla. Ai është karizmatik dhe i pafiltruar gjë që mund ta bëjë atë një top shumë të lirë. Atij i pëlqen të testojë kufijtë dhe të thyejë rregullat.
Ka një arsye pse ai refuzoi t’i bashkohej bordit të Twitter pasi bleu 9.2% të aksioneve në janar, ai nuk donte të ishte i detyruar nga përgjegjësia.