Pas denoncimit në mediat malazeze se aeroporti i Tivatit do t’i jepej me koncesion biznesmenit dhe kryeoligarkut shqiptar, Shefqet Kastrati, pasditen e sotme është shkarkuar drejtori i aeroportit të Malit të Zi. Shkarkimi i tij erdhi pas publikimit të skandalit se Kastrati ishte favorizuar në këtë koncesion nga miqësia që ka kryeministri Edi Rama me kryeministrin e Malit të Zi, Dritan Abazoviç.
Paraditen e sotme Gijotina.com bëri publik edhe skandalin që ishte në faqet e mediave malazeze.
Më poshtë denoncimi:
Nisma e “Balkanit të Hapur” nuk do të jetë e vetmja gjë që do të bashkojë kryeministrin Edi Rama me homologun malazez, Dritan Abazoviç. Së fundmi, sipas asaj që raporton media malazeze, mportal.me, Rama dhe Abazoviç, do të ndajnë dhe oligarkun e njohur shqiptar, Shefqet Kastrati, i cili ka shtrirë tentakulat dhe në Mal të Zi. Me ndihmën e aleatit të tij Ramës, oligarku Kastrati, i njohur ndryshe si “Çeti”, do të marrë me koncension aeroportin e Tivatit dhe më pas aeroportin e Podgoricës.
Si duket, Rama i ka çuar Abazoviçit kryeoligarkun e shqiptarëve për të bërë biznes edhe në Malin e Zi.
Sipas mportal.me, Kastrati konsiderohet si një nga biznesmenët që kontrollon kryeministrin Rama ndërsa mediat e cilësojnë si “mbreti i korrupsionit”, për shkak të lidhjeve me krimin dhe pastrimit të parave.
Në dy javët e fundit, Qeveria e Malit të Zi duke ndjekur shembullin e Ramës ka intensifikuar ndjeshëm fushatën e saj për domosdoshmërinë e dhënies me koncesion të aeroporteve malazeze.
Sipas portalit malazez, synimi i Qeverisë dhe kryeministrit Dritan Abazovic është që fillimisht t’i jepet aeroporti i Tivatit, e më pas aeroporti i Podgoricës, me koncesion biznesmenit shqiptar Shefqet Kastrati, pronar i kompanisë “Kastrati group”.
Kastrati është një nga bashkëpunëtorët më besnikë të kryeministrit të Shqipërisë, Edi Rama dhe media të shumta shqiptare pohojnë se falë lidhjeve të ngushta me Ramën, kompania e tij fiton qindra tenderë të Qeverisë së Republikës së Shqipërisë, përmes të cilave fiton qindra milionë euro.
Sipas portalit M, Kastrati gjatë muajve të fundit ka vizituar disa herë Malin e Zi, herën e fundit rreth 10 ditë më parë, ndërsa vizita e radhës është planifikuar për ditët para ose pas nënshkrimit të Marrëveshjes me Kishën e Serbisë.
Më pas do të finalizohen negociatat për aeroportin, pasi autoritetet kanë vlerësuar se do të jetë një kohë me tensioneve dhe se askush nuk do t’i kushtojë shumë rëndësi kontratës dhe çështjeve ekonomike, sado të mëdha të jenë ato.
Ishte kryeministri shqiptar Edi Rama ai që lidhi Abazovicin me Kastratin, tregtarin më të madh të naftës në Shqipëri dhe që prej dy vitesh pronarin e aeroportit të vetëm ndërkombëtar në Shqipëri (“Nënë Tereza” në Tiranë). Kastrati do të jetë përgjegjës i vetëm për të gjitha punët e tij të ardhshme në Mal të Zi ndaj të dyve dhe planet e tij janë të mëdha.
Për të realizuar planet e tij të orkestruara nga Rama, Abazoviç ka mbajtur mbledhjen e Bordit të drejtërorëve të Aeroportit të Malit të Zi, ku si duket do të bëjë “kokë turku” Jandreoskin.
Për të realizuar marrëveshjen me Kastratin lidhur me koncesionet e aeroporteve, Qeveria e Abazoviçit në seancën e 8 korrikut shkarkoi Bordin e mëparshëm të Drejtorëve të Ndërmarrjes Publike Aeroportet e Malit të Zi dhe emëroi një përbërje të re. Bordi i drejtorëve do të takohet sot në ora 11:00 dhe, sipas informacioneve të portalit M, në rend dite mund të jetë edhe inicimi i shkarkimit të drejtorit ekzekutiv të GSHQ-së, Goran Jandreoski.
Plani është që të zëvendësohet me një drejtor ekzekutiv që do të jetë më i “bindur” se Jandreoski.
Qeveria ka nevojë për një person të besueshëm në atë vend, i cili do të bashkëpunojë ngushtë me ta dhe me Shefqet Kastratin në procesin e dhënies së aeroportit me koncesion. Fillimisht është planifikuar që Kastrati të marrë me koncesion aeroportin e Tivatit, në mënyrë që e gjithë tregtia të jetë sa më e lirë dhe më vonë me rikapitalizim dhe më pas ta monopolizojë.
Plani i Ramës dhe Abazoviçit është të investojnë sa më shumë kapital shqiptar në Mal të Zi. Biznesmenët shqiptarë do ta vendosnin kapitalin e tyre në Mal të Zi përmes “Kastrati group”. Në këtë mënyrë ata dalin zbuluar për planet e tyre në “Balkanit të Hapur”.
Abazoviç i ka premtuar Kastratit hapjen e komplekseve turistike, mediave…
Sipas burimeve të sigurta të portalit M, Abazoviç gjatë bisedës i ka premtuar Kastratit se bashkë me koncesionin e aeroportit do t’i mundësojë dhe leje për ndërtimin e pikave të karburantit në Mal të Zi, që është biznesi parësor i Kastratit edhe në Shqipëri.
Kryeministri malazez i premtoi biznesmenit shqiptar komunikim të drejtpërdrejtë me Ministren e Ekologjisë, Planifikimit Hapësinor dhe Urbanizmit Ana Novakoviç Gjuroviç, detyrë e së cilës është të sigurojë leje për ndërtimin e pompave, si dhe me ministrin e Zhvillimit Ekonomik dhe Turizmit Goran. Gjuroviq, i cili do të ndihmonte me lejet e importit të naftës.
Abazoviç ka lidhur Kastratin edhe me kryetarin e Bordit Drejtues të Ndërmarrjes Publike Morsko dobro, Blazo Ragjenoviq, i cili së bashku me biznesmenin do të vizitojnë disa zona në zonën e Morsko dobro, për të parë se ku mund të ndërtohen komplekset turistike.
Sipas planit më të gjerë, Kastrati një pjesë të investimit në Mal të Zi do ta drejtonte në zhvillimin e mediave, për të filluar me një stacion radioteleviziv dhe një portal, i cili do të informonte qytetarët në gjuhën malazeze dhe shqipe. Një gjë të ngjashme Kastrati tentoi të bënte disa muaj më parë edhe në Shqipëri, duke i ofruar blerjen e 60% të pronësisë në televizionin “Euroneës Albania”, i cili është pjesë e rrjetit mediatik europian. Mirëpo, pak javë më parë Kastrati e tërhoqi ofertën e tij pa shpjegime.
Një rol të rëndësishëm në këtë aferë ka shoku i Abazoviçit dhe inspektor i përgjithshëm i Agjencisë për Siguri Kombëtare, Artan Kurti, i cili është dënuar dy herë me burgim, për tentim vrasje dhe për lëndime të rënda trupore. Kurti tashmë është takuar dy herë me Shefqet Kastratin dhe detyra e tij në këtë biznes do të jetë sigurimi i logjistikës policore dhe strukturave të sigurisë në mënyrë që Kastrati ta zgjerojë biznesin e tij pa pengesa në të gjitha pjesët e Malit të Zi.
Kush është Shefqet Kastrati?
Shefqet Kastrati, i njohur ndryshe si “Çeti”, e filloi karrierën e tij në vitet ’90 të shekullit të kaluar si shofer kamioni, shkruajnë mediat shqiptare dhe sot me ndihmën e Edi Ramës, ai ka marrë burime kyçe shqiptare, nga nafta, sigurimet, aeroportin e vetëm ndërkombëtar, rrugët, ndërtimet, asetet ushtarake, tenderët shtetërorë…
Mediat shqiptare shkruajnë se “Çeti” madje “monopolizoi pastrimin e parave të grupeve kryesore kriminale në Shqipëri”.
Sipas raporteve shqiptare dhe ndërkombëtare, kompanitë e tij të ndërtimit janë “pastruesit” më të mëdhenj të parave nga droga, trafikut dhe aktiviteteve të tjera kriminale në Ballkan. Që prej ardhjes në pushtet të Edi Ramës, Kastrati ka fituar mbi 600 tendera shtetërorë, me vlerë qindra milionë euro, përmes kompanive të tij që merren me tregtinë e naftës dhe sigurimet.
Vetëm një nga ato kompani ka marrë mbi 400 tenderë, me një marzh fitimi deri në 30%. Kastrati ka fituar rreth 40 tendera vetëm në Bashkinë e Durrësit, ku sipas mediave shqiptare është në marrëdhënie të ngushta me Luzim Berishën, kreun e të ashtuquajturit. të “klanit Drak”.
Mediat e quajnë Kastratin “mbret i korrupsionit i lidhjeve me krimin, pastrimit të parave, zhvatjes së të mirave publike” dhe e akuzojnë për lidhje personale dhe biznesi me trafikantin ndërkombëtar të drogës Anton Gjinaj, i njohur ndryshe si Pashk Rapi, i cili u arrestua në prill 2021 në kufi në vendkalimin e Bozhajt, me fletarrest ndërkombëtar për kontrabandë droge dhe aktualisht ndodhet në burg.
Përveç qytetarëve që e akuzojnë se u ka shitur karburantin më të shtrenjtë në Ballkan, emri i Kastratit përmendet edhe në disa raste të vrasjeve, rrëmbimeve dhe shantazheve. Pas tërmetit shkatërrues në Shqipëri në vitin 2019, Shefqet Kastrati u vu nën kritika të ashpra publike, për shkak se në autostradën që ai menaxhon vendosi tarifa për automjetet që vinin nga Kosova për të shpërndarë ndihma humanitare për familjet që mbetën pa çati. Kryeministri Rama më pas tentoi ta mbronte.