Instagram ka sjell një tjetër risi që do të jetë veçanërisht e dobishme për ata që blejnë gjëra online. Ky është një opsion që ju lejon të blini gjëra përmes chat-it dhe është i disponueshëm për “bizneset e vogla të kualifikuara”. Falë këtij opsioni, përdoruesi do të jetë në gjendje të konfirmojë porosinë e tij, të krijojë një kërkesë pagese ose të marrë pagesën, të gjitha përmes ndërfaqes së bisedës.
E mira është se gjithçka qëndron në një vend, pyetjet e përdoruesit, përgjigja e shitësit dhe gjithë komunikimi i ndërsjellë, por edhe informacioni për porosinë, dërgesën dhe përcjelljen e dërgesës.
Meta, kompania mëmë e Instagramit, pretendon se një miliardë njerëz dërgojnë mesazhe në profile biznesi çdo javë në familjen e saj të aplikacioneve dhe nisur nga ky fakt, Instagram dëshiron të përmirësojë përvojën e përdoruesve me bizneset e tyre të preferuara. Kështu “lindi” një funksion i ri.
Në njoftimin zyrtar thuhet një skenar ngarkesash në të cilin përdoruesi interesohet për një çantë shpine dhe kontakton shitësin përmes mesazheve direkte në Instagram, si komunikojnë dhe më pas klienti i kënaqur e porosit produktin direkt në chat. Përveç kësaj, është e mundur t’i bëni pyetje shtesë shitësit në të njëjtën bisedë, si dhe të gjurmoni dërgesën. Metapage mund të përdoret për blerje.
E njëjta gjë vlen edhe për shitësit, pra bizneset, të cilët mund t’u përgjigjen pyetjeve të klientëve në kohë reale, të konfirmojnë detajet e blerjes, të krijojnë kërkesa për pagesa me një foto produkti dhe çmimin dhe më pas të marrin pagesën, të gjitha në mesazhe direkte.