Gjatë muajit shkurt, bizneset e vogla do përdorin shërbim “call center” për zgjidhjen e një problemi.
Ministri i Financave, Arben Ahmetaj bëri thirrje që biznesi të ketë sa më shumë komunikim me Qendrën e Thirrjeve për të marrë zgjidhje, apo konsultë për çdo problem.
Janë mesatarisht 1 mijë tatimpagues në ditë që telefonohen nga Qendra e Thirrjeve, ndërsa vullnetarisht specialistët në këtë qendër deri tani kërkojnë 50 sipërmarrës. Drejtoresha e përgjithshme e Tatimeve, Vasilika Vjero kërkon që binzesi të shfrytezojë më shumë këtë shërbim.
“Këto shërbime janë profesionale, shkurtojnë kohë dhe kosto dhe ne synojmë t’i vazhdojmë ato me shërbime të përmirësuara online, që janë po aq profesionale”, ka deklaruar Vjero.