Pse nuk duhet të konsumojmë pije të gazuara? – – 27.al
  • Shqiperi
  • Opinion
  • Kosove Rajon
  • Gossip
  • Art Kulture
  • Sport
  • Bota
27.al
Nuk ka rezultat
View All Result
  • Shqiperi
  • Opinion
  • Kosove Rajon
  • Gossip
  • Art Kulture
  • Sport
  • Bota
27.al
Nuk ka rezultat
View All Result
27.al
Nuk ka rezultat
View All Result

Pse nuk duhet të konsumojmë pije të gazuara? –

08:52 | 31/01/2024
në Aktualitet, Kryesore
0

Konsumimi i pijeve të gazuara është i dëmshëm për shëndetin. Më poshtë po ju sjellim disa arsye pse janë të dëmshme:

Sheqeri -Vetëm një kënaçe me pije të gazuar përmban 10 lugë çaji sheqer. Kjo sasi sheqeri, për më tepër në formë të lëngët, rrit jashtë mase nivelin e sheqerit dhe shkakton reaksion të insulinës në trup. Me kalimin e kohës kjo mund të çojë në shfaqjen e diabetit ose në shfaqjen e rezistencës ndaj insulinës.

Acidi fosforik – Pijet me gaz përmbajnë acid fosforik, i cili e pengon trupin të marrë kalcium, dhe kjo mund të shkaktojë osteoporozë, kavitete dhe dobësim të kockave. Acidi fosforik gjithashtu prek edhe acidin e stomakut, duke ngadalësuar procesin e tretjes dhe duke bllokuar thithjen e lëndëve ushqyese.

Ëmbëltuesit artificialë – Në pijet dietike, në vend të sheqerit natyral përdoret një lëndë tjetër, aspartama, e cila është shumë më e dëmshme. Kjo lëndë shkakton shumë sëmundje si, atak kardiak, sklerozë të shumëfishtë, tumore të trurit, diabet dhe çrregullime emocionale.

Kafeina – Pjesa më e madhe e pijeve të gazuara përmbajnë kafeinë, e cila shkakton disa kancere, deformime të gjoksit, rrahje të çrregullta të zemrës, tension të lartë dhe shumë probleme të tjera.

Uji – Uji që përdoret për prodhimin e këtyre pijeve është ujë rubineti dhe përmban kimikate si klori, flori dhe grimca metalesh.

Obeziteti – Studimet e kryera nga universiteti i Harvardit kanë nxjerrë se pijet e gazuara shkaktojnë obezitet. Studimi i bërë mbi persona 12 vjeç, tregoi se personat që pinin pije të tilla kishin më shumë shanse të bëheshin obezë në krahasim me ata që nuk pinin, për çdo pije që konsumonin rreziku për t’u bërë obezë rritej me 1.6 herë.

Fruktozë e tepruar – Pijet me gaz përmbajnë shurup drithi me nivel të lartë fruktoze, i cili normalisht vjen nga drithërat. Problemi qëndron në faktin se këto drithëra janë të modifikuara gjenetikisht, dhe fatkeqësisht nuk ka studime të kryera për një kohë relativisht të gjatë mbi sigurinë e produkteve të modifikuara gjenetikisht. Për më tepër, procesi i prodhimit të këtij shurupi përfshin edhe përdorimin e merkurit, i cili shkakton shumë sëmundje të rrezikshme.

Mungesa e lëndëve ushqyese – Pijet me gaz janë substanca jo natyrale qe trupit i shkaktojnë vetëm dëme.

Dehidratim – Për shkak të përmbajtjes së lartë të sheqerit, natriumit dhe kafeinës, këto pije dehidratojnë trupin dhe pas një kohe të gjatë mund të shkaktojnë dehidratim kronik.

Të dëmshme për dhëmbët – Pirja e vazhdueshme e këtyre pijeve shkakton formimin e pllakëzave bakteriale tek dhëmbët dhe mund të shkaktojë kavitete dhe probleme me mishrat e dhëmbëve.

 

Read more

Sulmet e Iranit ndaj Izraelit, rriten menjëherë çmimet e naftës –

Bie sërish propozimi i Trump për paqe, sulme të reja mes Iranit dhe Izraelit –

Hallall kush e ka bërë –

UEFA s’i ndahet arbitrave të Superiores, ja kujt i besohet ndeshja kualifikuese e Botërorit mes Anglisë dhe Ukrainës –

Konsumimi i pijeve të gazuara është i dëmshëm për shëndetin. Më poshtë po ju sjellim disa arsye pse janë të dëmshme:

Sheqeri -Vetëm një kënaçe me pije të gazuar përmban 10 lugë çaji sheqer. Kjo sasi sheqeri, për më tepër në formë të lëngët, rrit jashtë mase nivelin e sheqerit dhe shkakton reaksion të insulinës në trup. Me kalimin e kohës kjo mund të çojë në shfaqjen e diabetit ose në shfaqjen e rezistencës ndaj insulinës.

Acidi fosforik – Pijet me gaz përmbajnë acid fosforik, i cili e pengon trupin të marrë kalcium, dhe kjo mund të shkaktojë osteoporozë, kavitete dhe dobësim të kockave. Acidi fosforik gjithashtu prek edhe acidin e stomakut, duke ngadalësuar procesin e tretjes dhe duke bllokuar thithjen e lëndëve ushqyese.

Ëmbëltuesit artificialë – Në pijet dietike, në vend të sheqerit natyral përdoret një lëndë tjetër, aspartama, e cila është shumë më e dëmshme. Kjo lëndë shkakton shumë sëmundje si, atak kardiak, sklerozë të shumëfishtë, tumore të trurit, diabet dhe çrregullime emocionale.

Kafeina – Pjesa më e madhe e pijeve të gazuara përmbajnë kafeinë, e cila shkakton disa kancere, deformime të gjoksit, rrahje të çrregullta të zemrës, tension të lartë dhe shumë probleme të tjera.

Uji – Uji që përdoret për prodhimin e këtyre pijeve është ujë rubineti dhe përmban kimikate si klori, flori dhe grimca metalesh.

Obeziteti – Studimet e kryera nga universiteti i Harvardit kanë nxjerrë se pijet e gazuara shkaktojnë obezitet. Studimi i bërë mbi persona 12 vjeç, tregoi se personat që pinin pije të tilla kishin më shumë shanse të bëheshin obezë në krahasim me ata që nuk pinin, për çdo pije që konsumonin rreziku për t’u bërë obezë rritej me 1.6 herë.

Fruktozë e tepruar – Pijet me gaz përmbajnë shurup drithi me nivel të lartë fruktoze, i cili normalisht vjen nga drithërat. Problemi qëndron në faktin se këto drithëra janë të modifikuara gjenetikisht, dhe fatkeqësisht nuk ka studime të kryera për një kohë relativisht të gjatë mbi sigurinë e produkteve të modifikuara gjenetikisht. Për më tepër, procesi i prodhimit të këtij shurupi përfshin edhe përdorimin e merkurit, i cili shkakton shumë sëmundje të rrezikshme.

Mungesa e lëndëve ushqyese – Pijet me gaz janë substanca jo natyrale qe trupit i shkaktojnë vetëm dëme.

Dehidratim – Për shkak të përmbajtjes së lartë të sheqerit, natriumit dhe kafeinës, këto pije dehidratojnë trupin dhe pas një kohe të gjatë mund të shkaktojnë dehidratim kronik.

Të dëmshme për dhëmbët – Pirja e vazhdueshme e këtyre pijeve shkakton formimin e pllakëzave bakteriale tek dhëmbët dhe mund të shkaktojë kavitete dhe probleme me mishrat e dhëmbëve.

 

Të Lidhura

Nafta në nivelin më të lartë që nga armëpushimi SHBA–Iran –

Sulmet e Iranit ndaj Izraelit, rriten menjëherë çmimet e naftës –

nga 27
15:29 | 08/06/2026
0

Çmimet e naftës bruto u rritën pas përshkallëzimit të ri Iran-Izrael. Televizioni shtetëror iranian raportoi zhurmën e shpërthimeve që u...

Bie sërish propozimi i Trump për paqe, sulme të reja mes Iranit dhe Izraelit –

Bie sërish propozimi i Trump për paqe, sulme të reja mes Iranit dhe Izraelit –

nga 27
15:03 | 08/06/2026
0

Ushtria izraelite njoftoi se forcat e saj kanë goditur objekte të lidhura me regjimin iranian në orët e hershme të...

Hallall kush e ka bërë –

Hallall kush e ka bërë –

nga 27
14:09 | 08/06/2026
0

Në një kohë kur kryeministri Rama u bë viral për shkak të sulmeve që i bëri influencerave dhe bloggerëve, të...

Duhet t’a nisim nga vetja –

UEFA s’i ndahet arbitrave të Superiores, ja kujt i besohet ndeshja kualifikuese e Botërorit mes Anglisë dhe Ukrainës –

nga 27
13:49 | 08/06/2026
0

Një tjetër vlerësim i rëndësishëm për arbitrimin shqiptar vjen nga UEFA, që i ka besuar një trupë arbitrash shqiptare drejtimin...

Para
Shqipëria ka moshën më të lartë të automjeteve, 40% mbi 20-vjeçare –

Shqipëria ka moshën më të lartë të automjeteve, 40% mbi 20-vjeçare -

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

 

                  Shkarkoni aplikacionin në celularin tuaj.

Të Fundit

Nafta në nivelin më të lartë që nga armëpushimi SHBA–Iran –

Sulmet e Iranit ndaj Izraelit, rriten menjëherë çmimet e naftës –

15:29 | 08/06/2026
Bie sërish propozimi i Trump për paqe, sulme të reja mes Iranit dhe Izraelit –

Bie sërish propozimi i Trump për paqe, sulme të reja mes Iranit dhe Izraelit –

15:03 | 08/06/2026
Hallall kush e ka bërë –

Hallall kush e ka bërë –

14:09 | 08/06/2026
Duhet t’a nisim nga vetja –

UEFA s’i ndahet arbitrave të Superiores, ja kujt i besohet ndeshja kualifikuese e Botërorit mes Anglisë dhe Ukrainës –

13:49 | 08/06/2026
I kisha thënë presidentit të klubit Partizani se ky proces do të shkojë në favor të pronarëve –

I kisha thënë presidentit të klubit Partizani se ky proces do të shkojë në favor të pronarëve –

13:43 | 08/06/2026

Më Të Lexuarat

  • Sulmet e Iranit ndaj Izraelit, rriten menjëherë çmimet e naftës –
  • Bie sërish propozimi i Trump për paqe, sulme të reja mes Iranit dhe Izraelit –
  • Hallall kush e ka bërë –
  • UEFA s’i ndahet arbitrave të Superiores, ja kujt i besohet ndeshja kualifikuese e Botërorit mes Anglisë dhe Ukrainës –
  • I kisha thënë presidentit të klubit Partizani se ky proces do të shkojë në favor të pronarëve –
  • Imazhi i Federatës ka ndryshuar shumë –

© Copyright 27.al © 2024. Të gjitha të drejtat e rezervuara

RRETH NESH

  • TV27
  • VIDEO
  • VEÇ E JONA
  • FOTO DITE

Kategorite Kryesore

SHQIPËRI

OPINION

KOSOVE – RAJONI

GOSSIP

ART KULTURE

SPORT

BOTA

EDITORI

  • Sulmet e Iranit ndaj Izraelit, rriten menjëherë çmimet e naftës –
  • Bie sërish propozimi i Trump për paqe, sulme të reja mes Iranit dhe Izraelit –

© 2025 27.al Dev by Techzero1.com

Nuk ka rezultat
View All Result
  • Shqiperi
  • Opinion
  • Kosove Rajon
  • Gossip
  • Art Kulture
  • Sport
  • Bota

© 2025 27.al Dev by Techzero1.com