Kontrolli i Lartë i Shtetit ka konstatuar se koncesionari i kontrollit teknik të automjeteve ka përkeqësuar shërbimin. Pas një i inspektim për përformancën e liberalizimit te tregut në ofrimin e shërbimit të kontrollit teknik të automjeteve (nëpërmjet koncesionit SGS) KLSH i kërkoi Ministrisë së Transportit dhe Infrastrukturës të marrë në konsideratë një alternativë ligjore për ta liberalizuar tregun e kontrollit fizik të automjeteve pas përfundimit të kontratës aktuale me koncesionarin.
Monitor raporton se KLSH ka vërejtur se Autoritetit Kontraktor nuk ka ushtruar mbikëqyrjen e vazhdueshme të zbatimit të kontratës dhe gjithashtu nuk janë kryer procese të nevojshme të koordinimit të veprimtarive nëpërmjet Autoritetit Kontraktor dhe Koncesionarit.
Nga analizimi i të dhënave vihet re se vetëm për vitin 2014, rezulton se janë rreth 140 000 mjete ose 30 % e totalit, nuk kryejnë procedurat e kontrollit teknik të mjetit dhe për pasojë buxhetit të shtetit i mungojnë 2 847 600 000 lekë nga mospagimi i taksave. Ky informalitet ka ndikuar në një kosto më të lartë shërbimesh për qytetarin e cila rëndon në xhepat e taksapaguesve si dhe ul cilësinë e shërbimit, vëren KLSH.