Të paktën 4,000 vdekje mund të shmangen në Bashkimin Evropian çdo vit, nëse do të eliminohej drejtimi i mjetit në gjendje të dehur. Shifrat e reja tregojnë se përqindja e shoferëve mbi kufirin ligjor të alkoolit është rikthyer në nivelet para pandemisë në shumë vende evropiane.
Të dhënat e analizuara nga ETSC tregojnë se numri i testeve të kontrollit rrugor ra ndjeshëm në shumë vende gjatë pandemisë Covid-19 , dhe ndërsa disa vende tani po rrisin sërish numrin e testeve, kjo nuk po ndodh mjaft shpejt. Përqindja e drejtuesve të mjeteve që u zbulua se ishte mbi kufirin është rikthyer në nivelet para pandemisë në shumë vende.
Gjatë dekadës së fundit, numri i testeve të drejtimit të dehur në proporcion me popullsinë ka rënë në dhjetë vende dhe është rritur në vetëm gjashtë. Është shqetësuese që 15 vende të monitoruara nga ETSC nuk mbledhin të dhëna kombëtare për numrin e testeve të drejtimit të drejtimit në gjendje të dehur, duke përfshirë: Belgjikën, Bullgarinë, Zvicrën, Republikën Çeke, Gjermaninë, Danimarkën, Hungarinë, Izraelin, Luksemburgun, Letoninë, Maltën, Holandën, Sllovakia dhe Serbia. Përveç rritjes dhe monitorimit të numrit të kontrolleve, ETSC argumenton se qeveritë duhet të sigurojnë që kontrollet mund të kryhen gjithmonë në mënyrë të rastësishme dhe pa kushtin që policia fillimisht të dyshojë se ka ndodhur drejtimi i mjetit në gjendje të dehur.
Të gjitha vendet nxiten të ndjekin modelin e Norvegjisë në organizimin e fushatave të sigurisë rrugore, ku aparatet e alkoolit mund të përdoren nga policia në kontrollet në vend. Shumë vende ende kërkojnë teste të mëtejshme gjaku në një stacion policie ose spital, duke e bërë më të vështirë kontrollimin e shoferëve për shkelje të drejtimit të automjetit në gjendje të dehur. Kjo rezulton në më pak kontrolle rrugore.
Sipas ETSC, sanksionet financiare mund të jenë gjithashtu më efektive kur lidhen me të ardhurat. Raporti citon shembullin e Danimarkës ku gjobat për drejtimin e mjetit në gjendje të dehur llogariten duke përdorur një faktor proporcional me nivelin e përqendrimit të alkoolit në gjak të shoferit (BAC) dhe të ardhurat e tij mujore. Disa vende, duke përfshirë Lituaninë dhe Poloninë, kërkojnë nga disa shkelës të vazhdueshëm dhe të nivelit të lartë që të vendosin një pajisje të llojit të analizës së ajrit në automjetin e tyre, gjë që kërkon një kufi alkooli për të ndezur motorin.
Ligji aktual i BE-së për lejet e drejtimit ndalon lëshimin e lejeve të drejtimit për njerëzit që janë të varur nga alkooli. Shumë njerëz që janë të varur nga alkooli mund të përfitojnë nga një patentë shoferi që i kufizon ata të drejtojnë automjete të pajisura me bllokim alkooli. Por kjo për momentin nuk lejohet. ETSC po bën thirrje që ky kufizim të hiqet në mënyrë që direktiva e BE-së për leje drejtimi të përditësohet vitin e ardhshëm.
Të paktën 4,000 vdekje mund të shmangen në Bashkimin Evropian çdo vit, nëse do të eliminohej drejtimi i mjetit në gjendje të dehur. Shifrat e reja tregojnë se përqindja e shoferëve mbi kufirin ligjor të alkoolit është rikthyer në nivelet para pandemisë në shumë vende evropiane.
Të dhënat e analizuara nga ETSC tregojnë se numri i testeve të kontrollit rrugor ra ndjeshëm në shumë vende gjatë pandemisë Covid-19 , dhe ndërsa disa vende tani po rrisin sërish numrin e testeve, kjo nuk po ndodh mjaft shpejt. Përqindja e drejtuesve të mjeteve që u zbulua se ishte mbi kufirin është rikthyer në nivelet para pandemisë në shumë vende.
Gjatë dekadës së fundit, numri i testeve të drejtimit të dehur në proporcion me popullsinë ka rënë në dhjetë vende dhe është rritur në vetëm gjashtë. Është shqetësuese që 15 vende të monitoruara nga ETSC nuk mbledhin të dhëna kombëtare për numrin e testeve të drejtimit të drejtimit në gjendje të dehur, duke përfshirë: Belgjikën, Bullgarinë, Zvicrën, Republikën Çeke, Gjermaninë, Danimarkën, Hungarinë, Izraelin, Luksemburgun, Letoninë, Maltën, Holandën, Sllovakia dhe Serbia. Përveç rritjes dhe monitorimit të numrit të kontrolleve, ETSC argumenton se qeveritë duhet të sigurojnë që kontrollet mund të kryhen gjithmonë në mënyrë të rastësishme dhe pa kushtin që policia fillimisht të dyshojë se ka ndodhur drejtimi i mjetit në gjendje të dehur.
Të gjitha vendet nxiten të ndjekin modelin e Norvegjisë në organizimin e fushatave të sigurisë rrugore, ku aparatet e alkoolit mund të përdoren nga policia në kontrollet në vend. Shumë vende ende kërkojnë teste të mëtejshme gjaku në një stacion policie ose spital, duke e bërë më të vështirë kontrollimin e shoferëve për shkelje të drejtimit të automjetit në gjendje të dehur. Kjo rezulton në më pak kontrolle rrugore.
Sipas ETSC, sanksionet financiare mund të jenë gjithashtu më efektive kur lidhen me të ardhurat. Raporti citon shembullin e Danimarkës ku gjobat për drejtimin e mjetit në gjendje të dehur llogariten duke përdorur një faktor proporcional me nivelin e përqendrimit të alkoolit në gjak të shoferit (BAC) dhe të ardhurat e tij mujore. Disa vende, duke përfshirë Lituaninë dhe Poloninë, kërkojnë nga disa shkelës të vazhdueshëm dhe të nivelit të lartë që të vendosin një pajisje të llojit të analizës së ajrit në automjetin e tyre, gjë që kërkon një kufi alkooli për të ndezur motorin.
Ligji aktual i BE-së për lejet e drejtimit ndalon lëshimin e lejeve të drejtimit për njerëzit që janë të varur nga alkooli. Shumë njerëz që janë të varur nga alkooli mund të përfitojnë nga një patentë shoferi që i kufizon ata të drejtojnë automjete të pajisura me bllokim alkooli. Por kjo për momentin nuk lejohet. ETSC po bën thirrje që ky kufizim të hiqet në mënyrë që direktiva e BE-së për leje drejtimi të përditësohet vitin e ardhshëm.