Jepet koncesioni 20 vjeçar për terminalin jug lindor të Tiranës, në Sauk – 27.al
  • Shqiperi
  • Opinion
  • Kosove Rajon
  • Gossip
  • Art Kulture
  • Sport
  • Bota
27.al
Nuk ka rezultat
View All Result
  • Shqiperi
  • Opinion
  • Kosove Rajon
  • Gossip
  • Art Kulture
  • Sport
  • Bota
27.al
Nuk ka rezultat
View All Result
27.al
Nuk ka rezultat
View All Result

Jepet koncesioni 20 vjeçar për terminalin jug lindor të Tiranës, në Sauk

17:46 | 25/12/2016
në Uncategorized
0

Një terminal i ri për autobusët pritet të ndërtohet në juglindje të Tiranës, në Sauk, pranë TEG.

Bashkia Tiranë ka miratuar projektvendimin për “Përcaktimin e vendndodhjes së terminalit jug-lindor të autobusëve në Bashkinë e Tiranës”, ku ka ngarkuar strukturat përgjegjëse të Bashkisë së Tiranës të lidhin një marrëveshjë më Praslin Investment AL  Sh.A. për garantimin e investimit me fondet e Praslin Investment AL Sh.A. dhe operimin e terminalit jug-lindor të transportit të autobuzëve prej kësaj të fundit për më së paku 20 vjet.

Vendimi vjen pasi me shkresën me datë 18.12.2015 nr./prot. 21864 shoqëria Praslin Investment AL. Sh.A. kishte bërë propozimin e pakërkuar për ndërtimin e terminalit jug-lindor.

Read more

A Grandmother’s Secret Love and Her Hidden Legacy

In Her Letter to Santa, My Daughter Asked for ‘The Same Heart-Shaped Earrings Dad Gave to My Nanny’ — I Went Pale

U thirr në SPAK dy ditë më parë, deputeti socialist Jurgis Çyrbja dorëzon mandatin

Horoskopi për sot, 26 Shkurt 2024 –

Terminali

Sipas relacionit të Bashkisë, Terminali Jug-lindor është alternativa më e mirë për t’u ofruar shërbim 23% të hyrje/daljeve ditore nga qyteti i Tiranës nëpërmjet këtij shërbimi nga krahu i Rrugës së Elbasanit, duke lehtësuar kështu ndjeshëm trafikun  në Tiranë dhe duke iu ofruar qytetarëve një shërbim më eficent në kohë dhe vlerë monetare.

Projekti i Terminalit Jug-lindor i paraqitur propozon ndërtimin, operimin dhe menaxhimin e Terminalit Jug-lindor të Tiranës për autobusët. Ai do të ngrihet pranë hyrjes së autostradës Tiranë – Elbasan dhe segmentit lindor të unzaës së madhe të Tiranës dhe do të ofrojë shërbimet e plota të një terminali bashkëkohor si dhe ambjente të tjera shtesë për shërbimet të domosdoshme për udhëtarët dhe oeratorër e shërbimit të trasnportit, gjatë stacionimit të tyre.
Projekti i Terminalit Jug-lindor, do të zhvillohet në një pronë private të ofruar nga investitori me një sipërfaqje totale 20.000 m2 e cila ofron akses mjaft të kënaqshëm për zhvillimin e Terminalit. Kompleksi i Terminalit do të përbëhet nga ambjentet e hapura dhe ndërtesat kryesore e Terminalit.  Ambientet e hapura, të cilat përfshijnë shehset, rrugët e qrkullimit të bdrndshëm të Terminalit, trutuarët, pikat e kontrollittë hyrje-daljeve në terminal zënë një sipërfaqje prej 12.000m2.
Gjithashtu në kufirin perëndimor të Terminalit do të realizohet një rrugë që do të shërbejë për të lidhur Terminalin dhe pronat e tjera (jo pjesë e Terminalit, me autostradën Tiranë – Elbasan dhe unazën e jashtme të Tiranës. Kjo rrugë do të realizohet së bashku me sistemin e përroit të Kabillit (sipas Projektit Inxhinierik përkatës dhe zë një sipërfaqje rreth 1500m2). Ndërtesa që do të ketë shërbimet kryesore të Terminalit ka një sipërfaqje rreth 10.500m2, të organizuara në dy kate. Sipas propozimit, kompleksi i Terminalit do të përbëhet nga ambientet e hapura dhe ndërtesat e Terminalit, të cilat do të përbëhen nga:
– Sallë pritje (kati -1) – 650m2
–  Holle dhe korridore (kati përdhe dhe kati -1) – 1600 m2
– Biletari (kati përdhe) – 80 m2
–  Njësi Tregtare (kati përdhe) – 185 m2
– Bar –  Kafe (kati përdhe dhe kati -1) – 225m2
– Zyrat për kompanitë e transportit (ndërkat i katit përdhe) – 450m2
– Servisi për mirëmbajtjen e autobusëve (ndërtesë e veçantë ) – 200m2
– Bagazhe (kati përdhe) – 100 m2
– Zyrat e menaxhimit dhe sigurisë së Terminalit – 200m2
– Ambient shplodhje për shoferet (ndërtesë e veçantë) – 100m2
– WC (kati përdhe) – 110m2
– Kabinë elektrike – 70 m2

Ndërsa në Parkimin me një sipërfaqje prej 6000 m2 përfshihen:
– Vendqëndrime për autobusët qytetas dhe mbërritjet -9;
– Vendqëndrime për nisjet  – 24;
– Vendqëndrime për nisjet 8+1  -9;
– Parkim bus në pritje  -12;
– Taksi 4+1  -5;
– Kiss and ride  -10;
– Parkim për makina private  -150;
– Hapësirat e këmbësorëve dhe dy katet e ndërtesës janë të lidhura me paltfromat e Terminalit,     nëpërmjet shkallëve fikse, shkallëve lëvizëse dhe ashensorë.

Lidhja e Terminalit me autostradën Tiranë – Elbasan dhe Unazën e madhe të Tiranës, do të realizohet me anë të një rruge që do të kalojë mbi përrua (me tombino).  Sipërfaqja e rrugës parashikohet të jetë 1,500m2.

Trafik i rënduar

Trafiku hyrës total në Tiranë (autobus / minibus) numëron në 18,066 njësi. Rrugët kryesore hyrëse janë Rruga e Durrësit me 7,250 transferta / ditë (e barabartë me 40% të totalit të flukseve përbrenda), pasuruar nga Rruga e Elbasanit me 5,270ntransferta / ditë (29%); Rruga e Kavajës me 4,674 transferta / ditë (26%) dhe më në fund Rruga e Dajtit me 872 transfertat / ditë (5%).
Transfertat e përditshme me autobus / minibus dalëse janë më të shumta se ato hyrëse dhe vlerësohen deri në 20,776 njësi. Rruga kryesore dalëse është përsëri Rruga e Durrësit në të cilën tranzitojnë 44% e automjeteve (9,092 transfertat / ditë). Rruga e dytë kryesore është Rruga e Kavajës (7.292 transferta / ditë barabërtme 35% të totalit t e flukseve dalëse), e cila së bashku me Rrugën e Durrësit përbën gati 80% të totalit të flukseve të trafikut dalës. Rruga e Elbasanit (3.528 transfert / ditë barabartë me 17% të flukseve dalëse) dhe Rruga e Dajtit (Dibrës) ( 864 tranfertat/ ditë barabartë me 4% të flukseve dalëse), e cila, edhe më pak e rëndësishme dalëse për Tiranën.

Në projektin Plani Rregullator Urban i Bashkisë Tiranë (2009), si dhe në planin që është në procesjanë përcaktuar disa “stacione fundore” apo terminale për transportin publik të Tiranës, dhe njëri nga at është pikërisht në Sauk që është qendra e trafikut për flukset e udhëtarëve që vijnë nga zona jug-lindore e Shqipërisë si edhe trafiku ndërkombëtar që i bashkohet këtij fluksi. Po kështu në planet për ndërtimin e unazës së jashtme të Tiranës, që për seksionin e saj jug-lindor është drejt përfundimit, shihet se, me ndërtimin edhe të seksionit veri-lindor, stacioni i Saukut pranë TEG-ut kthehet në një nyje mjaft të rëndësishme e trafikut dhe me një pozicion ideal për një terminal të transportit publik i cili do të lehtësonte mjaft edhe trafikun që hyn në Tiranë nga jug-lindja.

/monitor.al/

Etiketa: autobuzaBashkia TiranekoncesioniSaukterminali

Të Lidhura

A Grandmother’s Secret Love and Her Hidden Legacy

A Grandmother’s Secret Love and Her Hidden Legacy

nga administrator
16:08 | 04/02/2025
0

The overgrown house caught my attention from the start. From my bedroom window, I could see its tall, unruly grass...

In Her Letter to Santa, My Daughter Asked for ‘The Same Heart-Shaped Earrings Dad Gave to My Nanny’ — I Went Pale

In Her Letter to Santa, My Daughter Asked for ‘The Same Heart-Shaped Earrings Dad Gave to My Nanny’ — I Went Pale

nga administrator
16:05 | 04/02/2025
0

“Dear Santa, please bring me the same heart-shaped earrings Dad gave to my nanny! Thank you!” I stared at the...

U thirr në SPAK dy ditë më parë, deputeti socialist Jurgis Çyrbja dorëzon mandatin

U thirr në SPAK dy ditë më parë, deputeti socialist Jurgis Çyrbja dorëzon mandatin

nga 27 ok
10:03 | 10/10/2024
0

Deputeti i Partisë Socialiste, Jurgis Çyrbja ka dorëzuar mandatin e deputetit, dy ditë pasi u paraqit në Prokurorinë e Posaçme....

Zbuloni çfarë kanë parashikuar yjet për datat 29 janar – 4 shkurt –

Horoskopi për sot, 26 Shkurt 2024 –

nga 27
07:33 | 26/02/2024
0

Dashi Dikush po përpiqet t’ju shpjegojë diçka, por duket sikur ai ose ajo po flet në një gjuhë tjetër. Leviz,...

Para
Ja na erdhi Viti i Ri, plot reforma e begati…

Ja na erdhi Viti i Ri, plot reforma e begati...

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

 

                  Shkarkoni aplikacionin në celularin tuaj.

Të Fundit

Ç’do të ndodhë me hetimet?! SKY ECC nuk vlen më si provë

Ç’do të ndodhë me hetimet?! SKY ECC nuk vlen më si provë

15:59 | 03/12/2025
Samir Mane nën hetim nga SPAK: Biznesmeni, drejt arrestimit për pastrim parash?

Samir Mane nën hetim nga SPAK: Biznesmeni, drejt arrestimit për pastrim parash?

15:55 | 03/12/2025
Sapo ikën austriakët, Avni Ponari uli dëmshpërblimet e SIGAL për qytetarët e dëmtuar

Sapo ikën austriakët, Avni Ponari uli dëmshpërblimet e SIGAL për qytetarët e dëmtuar

12:47 | 04/08/2025
Kombëtarja e të rejave U20 mundet nga Serbia me 94 pikë diferencë! Këto janë talentet e shkollave 12 milionë euro të Fidel Yllit?

Kombëtarja e të rejave U20 mundet nga Serbia me 94 pikë diferencë! Këto janë talentet e shkollave 12 milionë euro të Fidel Yllit?

22:00 | 03/08/2025
“Dritëhijet e botës dixhitale – Një rrëfenjë nga e ardhmja”. Vodafone Albania lançon fushatën “Prindërimi dixhital”

“Dritëhijet e botës dixhitale – Një rrëfenjë nga e ardhmja”. Vodafone Albania lançon fushatën “Prindërimi dixhital”

16:07 | 26/06/2025

Më Të Lexuarat

  • Ç’do të ndodhë me hetimet?! SKY ECC nuk vlen më si provë
  • Samir Mane nën hetim nga SPAK: Biznesmeni, drejt arrestimit për pastrim parash?
  • Sapo ikën austriakët, Avni Ponari uli dëmshpërblimet e SIGAL për qytetarët e dëmtuar
  • Kombëtarja e të rejave U20 mundet nga Serbia me 94 pikë diferencë! Këto janë talentet e shkollave 12 milionë euro të Fidel Yllit?
  • “Dritëhijet e botës dixhitale – Një rrëfenjë nga e ardhmja”. Vodafone Albania lançon fushatën “Prindërimi dixhital”
  • Inaugurohet faza e dytë e projektit në mbështetje të fëmijëve jetimë në Shqipëri

© Copyright 27.al © 2024. Të gjitha të drejtat e rezervuara

RRETH NESH

  • TV27
  • VIDEO
  • VEÇ E JONA
  • FOTO DITE

Kategorite Kryesore

SHQIPËRI

OPINION

KOSOVE – RAJONI

GOSSIP

ART KULTURE

SPORT

BOTA

EDITORI

  • Ç’do të ndodhë me hetimet?! SKY ECC nuk vlen më si provë
  • Samir Mane nën hetim nga SPAK: Biznesmeni, drejt arrestimit për pastrim parash?

© 2025 27.al Dev by Techzero1.com

Nuk ka rezultat
View All Result
  • Shqiperi
  • Opinion
  • Kosove Rajon
  • Gossip
  • Art Kulture
  • Sport
  • Bota

© 2025 27.al Dev by Techzero1.com