Cila është vitamina që mbron nga ataku në zemër? – – 27.al
  • Shqiperi
  • Opinion
  • Kosove Rajon
  • Gossip
  • Art Kulture
  • Sport
  • Bota
27.al
Nuk ka rezultat
View All Result
  • Shqiperi
  • Opinion
  • Kosove Rajon
  • Gossip
  • Art Kulture
  • Sport
  • Bota
27.al
Nuk ka rezultat
View All Result
27.al
Nuk ka rezultat
View All Result

Cila është vitamina që mbron nga ataku në zemër? –

11:01 | 04/07/2023
në Aktualitet, Kryesore
0

Është sinonim i diellit dhe është i njohur për vetitë e tij mbrojtëse në një sërë faktorësh shëndetësorë, nga diabeti te jetëgjatësia.

Megjithatë, një studim i ri australian e lidh vitaminën D me shëndetin kardiovaskular. Gjetjet e reja shkencore janë publikuar në The BMJ.

Studiuesit australianë kryen studimin klinik më të madh deri më sot. Konkretisht, prova përfshinte 21,315 pjesëmarrës , të moshës 60-84 vjeç. Nga këta, 10,662 njerëz morën një kapsulë 60,000 IU vitaminë D dhe 10,653 njerëz morën një placebo në fillim të çdo muaji deri në pesë vjet gjatë periudhës së studimit, e cila zgjati nga 2014 deri në 2020. Ekipi i studimit mblodhi gjithashtu të dhëna për shtrimet në spital dhe vdekjet , me qëllim identifikimin e ngjarjeve kryesore kardiovaskulare si sulmet në zemër dhe goditjet në tru dhe rivaskularizimi koronar, një trajtim për të rivendosur rrjedhjen normale të gjakut në zemër.

Gjatë provës, 1,336 pjesëmarrës përjetuan një ngjarje të madhe kardiovaskulare (6.6% në grupin e placebos dhe 6% në grupin e suplementeve të vitaminës D).

Rezultatet e hulumtimit zbuluan se, për grupin që mori suplementin e vitaminës D:

Shkalla e ngjarjeve kryesore kardiovaskulare ishte 9% më e ulët, e barabartë me 5.8 më pak ngjarje për 1000 njerëz

Rreziku i sulmit në zemër u reduktua me 19%

Rreziku i rivaskularizimit koronar u reduktua me 11%

Nuk kishte dallime në rrezikun e goditjes në tru. Efekti dukej të ishte më i fortë te ata që merrnin statina ose ilaçe të tjera kardiovaskulare në fillim të provës. Në total, rreth 172 njerëz do të shmangnin rrezikun e një ngjarjeje të madhe kardiovaskulare duke marrë suplemente të vitaminës D.

Sëmundjet kardiovaskulare janë një nga shkaqet kryesore të vdekjeve në mbarë botën dhe, duke pasur parasysh rritjen e vazhdueshme të jetëgjatësisë, vlerësohet se ngjarje të tilla si ataku në zemër ose goditjet në tru do të rriten ndërsa sëmundjet kronike bëhen më të zakonshme. Rreziku i sëmundjeve serioze kardiovaskulare është i zakonshëm tek njerëzit e moshës 60 vjeç e lart, me studiuesit që thonë se megjithëse nevojiten kërkime të mëtejshme, rezultatet e studimit japin shpresë se vitamina D mund t’i mbrojë këta njerëz nga një rrezik vdekjeprurës.

Read more

Vangjel Tavo ndërton për “Green Coast” një landfill në Palasë/ 750 MLN lekë i jepen me tender fiktiv nipit të Sadri Abazit për gropën e plehrave

Kanadaja arrin të barazojë Bosnje Hercegovinën në një ndeshje spektakolare –

Vijon marshimi i protestuesve në Tiranë, rritet pjesëmarrja e emigrantëve –

Tensione në protestë, tubuesit konfliktohen fizikisht me mbështetësit e PS. Ndërhyn policia –

Është sinonim i diellit dhe është i njohur për vetitë e tij mbrojtëse në një sërë faktorësh shëndetësorë, nga diabeti te jetëgjatësia.

Megjithatë, një studim i ri australian e lidh vitaminën D me shëndetin kardiovaskular. Gjetjet e reja shkencore janë publikuar në The BMJ.

Studiuesit australianë kryen studimin klinik më të madh deri më sot. Konkretisht, prova përfshinte 21,315 pjesëmarrës , të moshës 60-84 vjeç. Nga këta, 10,662 njerëz morën një kapsulë 60,000 IU vitaminë D dhe 10,653 njerëz morën një placebo në fillim të çdo muaji deri në pesë vjet gjatë periudhës së studimit, e cila zgjati nga 2014 deri në 2020. Ekipi i studimit mblodhi gjithashtu të dhëna për shtrimet në spital dhe vdekjet , me qëllim identifikimin e ngjarjeve kryesore kardiovaskulare si sulmet në zemër dhe goditjet në tru dhe rivaskularizimi koronar, një trajtim për të rivendosur rrjedhjen normale të gjakut në zemër.

Gjatë provës, 1,336 pjesëmarrës përjetuan një ngjarje të madhe kardiovaskulare (6.6% në grupin e placebos dhe 6% në grupin e suplementeve të vitaminës D).

Rezultatet e hulumtimit zbuluan se, për grupin që mori suplementin e vitaminës D:

Shkalla e ngjarjeve kryesore kardiovaskulare ishte 9% më e ulët, e barabartë me 5.8 më pak ngjarje për 1000 njerëz

Rreziku i sulmit në zemër u reduktua me 19%

Rreziku i rivaskularizimit koronar u reduktua me 11%

Nuk kishte dallime në rrezikun e goditjes në tru. Efekti dukej të ishte më i fortë te ata që merrnin statina ose ilaçe të tjera kardiovaskulare në fillim të provës. Në total, rreth 172 njerëz do të shmangnin rrezikun e një ngjarjeje të madhe kardiovaskulare duke marrë suplemente të vitaminës D.

Sëmundjet kardiovaskulare janë një nga shkaqet kryesore të vdekjeve në mbarë botën dhe, duke pasur parasysh rritjen e vazhdueshme të jetëgjatësisë, vlerësohet se ngjarje të tilla si ataku në zemër ose goditjet në tru do të rriten ndërsa sëmundjet kronike bëhen më të zakonshme. Rreziku i sëmundjeve serioze kardiovaskulare është i zakonshëm tek njerëzit e moshës 60 vjeç e lart, me studiuesit që thonë se megjithëse nevojiten kërkime të mëtejshme, rezultatet e studimit japin shpresë se vitamina D mund t’i mbrojë këta njerëz nga një rrezik vdekjeprurës.

Të Lidhura

Vangjel Tavo ndërton për “Green Coast” një landfill në Palasë/ 750 MLN lekë i jepen me tender fiktiv nipit të Sadri Abazit për gropën e plehrave

Vangjel Tavo ndërton për “Green Coast” një landfill në Palasë/ 750 MLN lekë i jepen me tender fiktiv nipit të Sadri Abazit për gropën e plehrave

nga 27
23:44 | 12/06/2026
0

Samir Mane është Stacionin “shtet” më vete në Palasë! E gjithë Himara përdor Stacionin e Transferimit të Mbetjeve në Qafën...

Kanadaja arrin të barazojë Bosnje Hercegovinën në një ndeshje spektakolare –

nga 27
23:02 | 12/06/2026
0

Kanadaja dhe Bosnje Hercegovina nuk kanë shkuar më shumë se një barazim 1-1 në ndeshjen e parë të grupit B....

Vijon marshimi i protestuesve në Tiranë, rritet pjesëmarrja e emigrantëve –

Vijon marshimi i protestuesve në Tiranë, rritet pjesëmarrja e emigrantëve –

nga 27
22:44 | 12/06/2026
0

Vijon marshimi i protestuesve në kryeqytet, në ditën e 13-të të tubimeve të tyre, me pjesëmarrje në rritje të qytetarëve...

Tensione në protestë, tubuesit konfliktohen fizikisht me mbështetësit e PS. Ndërhyn policia –

Tensione në protestë, tubuesit konfliktohen fizikisht me mbështetësit e PS. Ndërhyn policia –

nga 27
22:00 | 12/06/2026
0

Tensione në protestë, protestuesit konfliktohen fizikisht me mbështetësit e PS. Kur përpara kryeministrisë mbaheshin fjalimet e zakonshme, në periferi të...

Para

Sjell impuls të shtuar në ekonominë e vendit -

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

 

                  Shkarkoni aplikacionin në celularin tuaj.

Të Fundit

Vangjel Tavo ndërton për “Green Coast” një landfill në Palasë/ 750 MLN lekë i jepen me tender fiktiv nipit të Sadri Abazit për gropën e plehrave

Vangjel Tavo ndërton për “Green Coast” një landfill në Palasë/ 750 MLN lekë i jepen me tender fiktiv nipit të Sadri Abazit për gropën e plehrave

23:44 | 12/06/2026

Kanadaja arrin të barazojë Bosnje Hercegovinën në një ndeshje spektakolare –

23:02 | 12/06/2026
Vijon marshimi i protestuesve në Tiranë, rritet pjesëmarrja e emigrantëve –

Vijon marshimi i protestuesve në Tiranë, rritet pjesëmarrja e emigrantëve –

22:44 | 12/06/2026
Tensione në protestë, tubuesit konfliktohen fizikisht me mbështetësit e PS. Ndërhyn policia –

Tensione në protestë, tubuesit konfliktohen fizikisht me mbështetësit e PS. Ndërhyn policia –

22:00 | 12/06/2026
Përgëzojmë SPAK për arrestimet lidhur me Zvërnecin! –

Përgëzojmë SPAK për arrestimet lidhur me Zvërnecin! –

20:12 | 12/06/2026

Më Të Lexuarat

  • Vangjel Tavo ndërton për “Green Coast” një landfill në Palasë/ 750 MLN lekë i jepen me tender fiktiv nipit të Sadri Abazit për gropën e plehrave
  • Kanadaja arrin të barazojë Bosnje Hercegovinën në një ndeshje spektakolare –
  • Vijon marshimi i protestuesve në Tiranë, rritet pjesëmarrja e emigrantëve –
  • Tensione në protestë, tubuesit konfliktohen fizikisht me mbështetësit e PS. Ndërhyn policia –
  • Përgëzojmë SPAK për arrestimet lidhur me Zvërnecin! –
  • Senatorët amerikanë duan të godasin Trump –

© Copyright 27.al © 2024. Të gjitha të drejtat e rezervuara

RRETH NESH

  • TV27
  • VIDEO
  • VEÇ E JONA
  • FOTO DITE

Kategorite Kryesore

SHQIPËRI

OPINION

KOSOVE – RAJONI

GOSSIP

ART KULTURE

SPORT

BOTA

EDITORI

  • Vangjel Tavo ndërton për “Green Coast” një landfill në Palasë/ 750 MLN lekë i jepen me tender fiktiv nipit të Sadri Abazit për gropën e plehrave
  • Kanadaja arrin të barazojë Bosnje Hercegovinën në një ndeshje spektakolare –

© 2025 27.al Dev by Techzero1.com

Nuk ka rezultat
View All Result
  • Shqiperi
  • Opinion
  • Kosove Rajon
  • Gossip
  • Art Kulture
  • Sport
  • Bota

© 2025 27.al Dev by Techzero1.com