Si do të evoluojë infrastruktura përmes inteligjencës artificiale – – 27.al
  • Shqiperi
  • Opinion
  • Kosove Rajon
  • Gossip
  • Art Kulture
  • Sport
  • Bota
27.al
Nuk ka rezultat
View All Result
  • Shqiperi
  • Opinion
  • Kosove Rajon
  • Gossip
  • Art Kulture
  • Sport
  • Bota
27.al
Nuk ka rezultat
View All Result
27.al
Nuk ka rezultat
View All Result

Si do të evoluojë infrastruktura përmes inteligjencës artificiale –

10:17 | 31/03/2023
në Uncategorized
0

Vetëm 150 vjet më parë, veturat ishin një koncept i largët. Që atëherë, ne kemi kaluar nga karrocat me kuaj në automobila me motor gjersa kjo industri po zhvillohet, nga airbag dhe Bluetooth, e automjetet elektrike pa shofer sikur në filmat fantastiko-shkencor.

Deri në vitin 2050, numri i veturave në rrugë pritet të arrijë në tre miliardë.

Dhe me shumicën e popullsisë së botës që pritet të jetojë në qytete urbane deri atëherë, do të ketë një kërkesë në rritje për rrugë të zgjuara.

Rrugët tona do të duhet të rindërtohen, ashtu si vetë veturat.

Ndërsa shikojmë nga e ardhmja, CNN eksploron katër mënyra të mundshme se si do të evoluojë teknologjia e rrugëve.

Infrastruktura e inteligjencës artificiale (AI)

Nga asistentët e zërit tek algoritmet e mediave sociale, AI është bërë pjesë integrale e jetës sonë të përditshme. Dhe kur bëhet fjalë për qytetet, ai tashmë po luan një rol vendimtar me teknologjinë në kohë reale që mund të ndihmojë në informimin e masave dhe efikasiteteve të reja të sigurisë urbane – dhe shumë nga këto të dhëna vijnë nga rrugët tona, transmeton Telegrafi.

“Ne shohim mundësi të mëdha që përmes AI të përmirësojmë ofrimin e shërbimeve dhe rritjen e cilësisë së jetës”, thotë Chris Carson, themelues dhe CEO i Hayden AI me bazë në SHBA.

Softueri i perceptimit i fuqizuar nga AI, kap dhe analizon të dhënat nga rrugët e qytetit. Në vitin 2022, softueri u përdor në bashkëpunim me New York City Transit për të zbuluar parkimin e paligjshëm në korsitë e autobusëve.

Carson shton se sensorët e fuqizuar prej AI në qytete kapin gjithçka, nga shpejtësia e automjetit dhe vëllimi i trafikut deri te marka e modelit të veturave. Sensorët mund të analizojnë dhe optimizojnë rrjedhën e trafikut, të reduktojnë mbipopullimin dhe të minimizojnë aksidentet, të gjitha në kohë reale.

“Kjo teknologji përfundimisht do të revolucionarizojë mënyrën se si planifikuesit e qytetit dhe udhëheqësit e teknologjisë ndërtojnë qytetet inteligjente të së nesërmes”, thotë Carson.

Carlo Ratti, profesor i planifikimit urban dhe drejtor i Senseable City Lab të MIT, paralajmëron se paragjykimet e natyrshme për AI dhe mungesa e transparencës, mund të funksionojnë kundër interesave të qytetarëve. Megjithatë, ai pranon se rrjedha e paprecedentë e të dhënave do të ndihmojë në përmirësimin e jetesës urbane.

Rrugët e karikimit elektrik

Deri në vitin 2050, afërsisht gjysma e veturave në rrugë do të jenë elektrike. Kalimi nga automjetet me gaz në ato elektrike do të nënkuptojë një kërkesë të shtuar për infrastrukturën e karikimit.

Startapi teknologjik gjerman, Magment është një nga kompanitë kryesore të ndërtransferimit të energjisë pa tela, duke zhvilluar pllaka për transferim të energjisë – të bëra nga materialet e ricikluara – për t’u integruar në sipërfaqen e rrugës. Këto rrugë të elektrifikuara në teori do t’i lejojnë veturat elektrike të karikohen ndërkohë që ecin. Zbatimi i kësaj teknologjie mund të ndihmojë në zvogëlimin e shqetësimeve në lidhje me udhëtimet largëta që i pengojnë shoferët e veturave elektrike.

“Rrugët për karikim janë një komponent i rëndësishëm i tranzicionit drejt lëvizshmërisë elektronike dhe dekarbonizimit të sistemit të transportit”, thotë Ratti i MIT.

Përveç karikimit gjatë lëvizjes, presioni sipërfaqësor i veturave mund të shërbejë edhe si burim i energjisë së rinovueshme.

Marco Krieziu, drejtor komercial i kompanisë italiane 20energy, thotë se produkti i saj, LYBRA, “rikuperon energjinë kinetike dhe nxehtësinë nga kalimi i automjeteve mbi sipërfaqen e tij dhe e shndërron atë në energji elektrike që mund të konsumohet ose të kthehet në rrjet”.

Ratti paralajmëron se suksesi afatgjatë i këtyre teknologjive është i panjohur dhe se lehtësia e tyre do të kishte një kosto të madhe financiare. Megjithatë, ai me entuziazëm po e pret rezultatin se cilat inovacione të rrugëve me karikim do t’i rezistojnë kohës.

Mbrojtëse kundër diellit

Teknologjia e zgjuar e rrugëve të së ardhmes do të duhet gjithashtu të luftojë efektet e ndryshimeve klimatike, ndaj të cilave zonat urbane janë veçanërisht të prekshme. Nxehtësia bllokohet midis ndërtesave dhe përkeqësohet nga ndotja, duke krijuar atë që quhet efekti i ishullit të nxehtësisë urbane.

Në Phoenix, Arizona, qeveria lokale po zhvillon teknologji për ta luftuar këtë. Programi Pilot Cool Pavement është një mënyrë për të luftuar temperaturat në rritje në një nga mjediset më të nxehta urbane të Shteteve të Bashkuara.

Procesi përfshin spërkatjen e asfaltit me ujë. “Ai funksionon duke vepruar si një “mbrojtës kundër diellit” për rrugën, ndërsa reflekton në vend që të ruajë nxehtësinë”, shpjegon Heather Murphy, përfaqësuese e Departamentit të Transportit në Rrugën Phoenix, transmeton Telegrafi.

Qyteti pretendon se projekti ka parë një ulje prej 10,5 deri në 12 gradë Celsius të temperaturës në sipërfaqen e trotuarit që nga zbatimi i tij.

Megjithatë, Ratti është skeptik.

Ai argumenton se ndërsa është rënë dakord se trotuaret me ngjyrë të çelur reflektojnë nxehtësi, disa studime sugjerojnë se ajri në të vërtetë mund të bëhet më i nxehtë. Ai shton se në qytetet me diell si Phoenix, drita e reflektuar potencialisht mund të jetë shumë e ndritshme për shoferët dhe të kontribuojë në aksidente trafiku.

Rrugë modulare

Rrugët modulare janë projektuar për t’u çmontuar dhe rimontuar shpejt e shpejt.

Natyra e lëvizshme e rrugëve duke bashkuar copëza të asfaltir, do t’i lejojë qytetet të përshtaten shpejt me modelet e trafikut, nevojat e ndërtimit ose urgjencat. Falë PlasticRoad, ato tashmë po përdoren si shtigje për biçikleta dhe këmbësorë në Belgjikë dhe Holandë.

Ndërsa trotuari tradicional e drejton ujin e shiut në kanalizim, blloqet plastike të ricikluara të PlasticRoad kanë kanale të zbrazëta brenda për të kapur, filtruar dhe ruajtur ujin ose për ta dërguar drejtpërdrejt në tokë. Në këto kanale, gjithashtu mund të vendosim edhe kabllo telefonike dhe instalime elektrike.

Plastika e ricikluar mund të jetë më e qëndrueshme se trotuari i zakonshëm. Në Indi, një version i hershëm i rrugëve plastike nuk ka treguar shenja të konsumimit edhe dhjetë vjet pas ndërtimit të parë, sipas një studimi të vitit 2012.

Carlo Ratti Associati, firma globale e dizajnit të Ratti-t, gjithashtu bashkë-zhvilloi një prototip rruge, në të cilin blloqet gjashtëkëndore mund të zhvendoseshin ose zëvendësoheshin brenda disa minutave për të ndryshuar funksionin e një rruge.

Trotuari me shumë qëllime, për shembull, mund të shërbejë si rrugë gjatë kaosit automobilistik në mëngjes dhe si fushë basketbolli në mbrëmje.

Qytetet me popullsi të dendur duket se në të ardhmen do të kenë nevojë për rrugë të tilla që mund t’i ndërrohen shërbimet brenda dite.

Me teknologjinë inteligjente të rrugëve si kjo që është ende në fazat e hershme të zhvillimit, Ratti thotë se çelësi për të shmangur dështimet është mbajtja e qytetarëve të angazhuar. “Ata duhet të jenë ata që do të vendosin se në çfarë lloj qyteti duan të jetojnë nesër”.

Read more

Dalin fotot, si Arber Hajdari rrinte si hije pas Veliajt dhe a po hetohet per pastrim parash nepermjet bamiresise

A Grandmother’s Secret Love and Her Hidden Legacy

In Her Letter to Santa, My Daughter Asked for ‘The Same Heart-Shaped Earrings Dad Gave to My Nanny’ — I Went Pale

U thirr në SPAK dy ditë më parë, deputeti socialist Jurgis Çyrbja dorëzon mandatin

Vetëm 150 vjet më parë, veturat ishin një koncept i largët. Që atëherë, ne kemi kaluar nga karrocat me kuaj në automobila me motor gjersa kjo industri po zhvillohet, nga airbag dhe Bluetooth, e automjetet elektrike pa shofer sikur në filmat fantastiko-shkencor.

Deri në vitin 2050, numri i veturave në rrugë pritet të arrijë në tre miliardë.

Dhe me shumicën e popullsisë së botës që pritet të jetojë në qytete urbane deri atëherë, do të ketë një kërkesë në rritje për rrugë të zgjuara.

Rrugët tona do të duhet të rindërtohen, ashtu si vetë veturat.

Ndërsa shikojmë nga e ardhmja, CNN eksploron katër mënyra të mundshme se si do të evoluojë teknologjia e rrugëve.

Infrastruktura e inteligjencës artificiale (AI)

Nga asistentët e zërit tek algoritmet e mediave sociale, AI është bërë pjesë integrale e jetës sonë të përditshme. Dhe kur bëhet fjalë për qytetet, ai tashmë po luan një rol vendimtar me teknologjinë në kohë reale që mund të ndihmojë në informimin e masave dhe efikasiteteve të reja të sigurisë urbane – dhe shumë nga këto të dhëna vijnë nga rrugët tona, transmeton Telegrafi.

“Ne shohim mundësi të mëdha që përmes AI të përmirësojmë ofrimin e shërbimeve dhe rritjen e cilësisë së jetës”, thotë Chris Carson, themelues dhe CEO i Hayden AI me bazë në SHBA.

Softueri i perceptimit i fuqizuar nga AI, kap dhe analizon të dhënat nga rrugët e qytetit. Në vitin 2022, softueri u përdor në bashkëpunim me New York City Transit për të zbuluar parkimin e paligjshëm në korsitë e autobusëve.

Carson shton se sensorët e fuqizuar prej AI në qytete kapin gjithçka, nga shpejtësia e automjetit dhe vëllimi i trafikut deri te marka e modelit të veturave. Sensorët mund të analizojnë dhe optimizojnë rrjedhën e trafikut, të reduktojnë mbipopullimin dhe të minimizojnë aksidentet, të gjitha në kohë reale.

“Kjo teknologji përfundimisht do të revolucionarizojë mënyrën se si planifikuesit e qytetit dhe udhëheqësit e teknologjisë ndërtojnë qytetet inteligjente të së nesërmes”, thotë Carson.

Carlo Ratti, profesor i planifikimit urban dhe drejtor i Senseable City Lab të MIT, paralajmëron se paragjykimet e natyrshme për AI dhe mungesa e transparencës, mund të funksionojnë kundër interesave të qytetarëve. Megjithatë, ai pranon se rrjedha e paprecedentë e të dhënave do të ndihmojë në përmirësimin e jetesës urbane.

Rrugët e karikimit elektrik

Deri në vitin 2050, afërsisht gjysma e veturave në rrugë do të jenë elektrike. Kalimi nga automjetet me gaz në ato elektrike do të nënkuptojë një kërkesë të shtuar për infrastrukturën e karikimit.

Startapi teknologjik gjerman, Magment është një nga kompanitë kryesore të ndërtransferimit të energjisë pa tela, duke zhvilluar pllaka për transferim të energjisë – të bëra nga materialet e ricikluara – për t’u integruar në sipërfaqen e rrugës. Këto rrugë të elektrifikuara në teori do t’i lejojnë veturat elektrike të karikohen ndërkohë që ecin. Zbatimi i kësaj teknologjie mund të ndihmojë në zvogëlimin e shqetësimeve në lidhje me udhëtimet largëta që i pengojnë shoferët e veturave elektrike.

“Rrugët për karikim janë një komponent i rëndësishëm i tranzicionit drejt lëvizshmërisë elektronike dhe dekarbonizimit të sistemit të transportit”, thotë Ratti i MIT.

Përveç karikimit gjatë lëvizjes, presioni sipërfaqësor i veturave mund të shërbejë edhe si burim i energjisë së rinovueshme.

Marco Krieziu, drejtor komercial i kompanisë italiane 20energy, thotë se produkti i saj, LYBRA, “rikuperon energjinë kinetike dhe nxehtësinë nga kalimi i automjeteve mbi sipërfaqen e tij dhe e shndërron atë në energji elektrike që mund të konsumohet ose të kthehet në rrjet”.

Ratti paralajmëron se suksesi afatgjatë i këtyre teknologjive është i panjohur dhe se lehtësia e tyre do të kishte një kosto të madhe financiare. Megjithatë, ai me entuziazëm po e pret rezultatin se cilat inovacione të rrugëve me karikim do t’i rezistojnë kohës.

Mbrojtëse kundër diellit

Teknologjia e zgjuar e rrugëve të së ardhmes do të duhet gjithashtu të luftojë efektet e ndryshimeve klimatike, ndaj të cilave zonat urbane janë veçanërisht të prekshme. Nxehtësia bllokohet midis ndërtesave dhe përkeqësohet nga ndotja, duke krijuar atë që quhet efekti i ishullit të nxehtësisë urbane.

Në Phoenix, Arizona, qeveria lokale po zhvillon teknologji për ta luftuar këtë. Programi Pilot Cool Pavement është një mënyrë për të luftuar temperaturat në rritje në një nga mjediset më të nxehta urbane të Shteteve të Bashkuara.

Procesi përfshin spërkatjen e asfaltit me ujë. “Ai funksionon duke vepruar si një “mbrojtës kundër diellit” për rrugën, ndërsa reflekton në vend që të ruajë nxehtësinë”, shpjegon Heather Murphy, përfaqësuese e Departamentit të Transportit në Rrugën Phoenix, transmeton Telegrafi.

Qyteti pretendon se projekti ka parë një ulje prej 10,5 deri në 12 gradë Celsius të temperaturës në sipërfaqen e trotuarit që nga zbatimi i tij.

Megjithatë, Ratti është skeptik.

Ai argumenton se ndërsa është rënë dakord se trotuaret me ngjyrë të çelur reflektojnë nxehtësi, disa studime sugjerojnë se ajri në të vërtetë mund të bëhet më i nxehtë. Ai shton se në qytetet me diell si Phoenix, drita e reflektuar potencialisht mund të jetë shumë e ndritshme për shoferët dhe të kontribuojë në aksidente trafiku.

Rrugë modulare

Rrugët modulare janë projektuar për t’u çmontuar dhe rimontuar shpejt e shpejt.

Natyra e lëvizshme e rrugëve duke bashkuar copëza të asfaltir, do t’i lejojë qytetet të përshtaten shpejt me modelet e trafikut, nevojat e ndërtimit ose urgjencat. Falë PlasticRoad, ato tashmë po përdoren si shtigje për biçikleta dhe këmbësorë në Belgjikë dhe Holandë.

Ndërsa trotuari tradicional e drejton ujin e shiut në kanalizim, blloqet plastike të ricikluara të PlasticRoad kanë kanale të zbrazëta brenda për të kapur, filtruar dhe ruajtur ujin ose për ta dërguar drejtpërdrejt në tokë. Në këto kanale, gjithashtu mund të vendosim edhe kabllo telefonike dhe instalime elektrike.

Plastika e ricikluar mund të jetë më e qëndrueshme se trotuari i zakonshëm. Në Indi, një version i hershëm i rrugëve plastike nuk ka treguar shenja të konsumimit edhe dhjetë vjet pas ndërtimit të parë, sipas një studimi të vitit 2012.

Carlo Ratti Associati, firma globale e dizajnit të Ratti-t, gjithashtu bashkë-zhvilloi një prototip rruge, në të cilin blloqet gjashtëkëndore mund të zhvendoseshin ose zëvendësoheshin brenda disa minutave për të ndryshuar funksionin e një rruge.

Trotuari me shumë qëllime, për shembull, mund të shërbejë si rrugë gjatë kaosit automobilistik në mëngjes dhe si fushë basketbolli në mbrëmje.

Qytetet me popullsi të dendur duket se në të ardhmen do të kenë nevojë për rrugë të tilla që mund t’i ndërrohen shërbimet brenda dite.

Me teknologjinë inteligjente të rrugëve si kjo që është ende në fazat e hershme të zhvillimit, Ratti thotë se çelësi për të shmangur dështimet është mbajtja e qytetarëve të angazhuar. “Ata duhet të jenë ata që do të vendosin se në çfarë lloj qyteti duan të jetojnë nesër”.

Të Lidhura

Dalin fotot, si Arber Hajdari rrinte si hije pas Veliajt dhe a po hetohet per pastrim parash nepermjet bamiresise

Dalin fotot, si Arber Hajdari rrinte si hije pas Veliajt dhe a po hetohet per pastrim parash nepermjet bamiresise

nga administrator
15:53 | 07/12/2025
0

“Bamirësia nuk të varfëron”, thotë slogani, por në realitet është kthyer në një mekanizëm pasurimi për ata që janë trajnuar herët...

A Grandmother’s Secret Love and Her Hidden Legacy

A Grandmother’s Secret Love and Her Hidden Legacy

nga administrator
16:08 | 04/02/2025
0

The overgrown house caught my attention from the start. From my bedroom window, I could see its tall, unruly grass...

In Her Letter to Santa, My Daughter Asked for ‘The Same Heart-Shaped Earrings Dad Gave to My Nanny’ — I Went Pale

In Her Letter to Santa, My Daughter Asked for ‘The Same Heart-Shaped Earrings Dad Gave to My Nanny’ — I Went Pale

nga administrator
16:05 | 04/02/2025
0

“Dear Santa, please bring me the same heart-shaped earrings Dad gave to my nanny! Thank you!” I stared at the...

U thirr në SPAK dy ditë më parë, deputeti socialist Jurgis Çyrbja dorëzon mandatin

U thirr në SPAK dy ditë më parë, deputeti socialist Jurgis Çyrbja dorëzon mandatin

nga 27 ok
10:03 | 10/10/2024
0

Deputeti i Partisë Socialiste, Jurgis Çyrbja ka dorëzuar mandatin e deputetit, dy ditë pasi u paraqit në Prokurorinë e Posaçme....

Para
Premtoj zgjidhje për problemet e qytetarëve të ‘Astirit’ –

Premtoj zgjidhje për problemet e qytetarëve të ‘Astirit’ -

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

 

                  Shkarkoni aplikacionin në celularin tuaj.

Të Fundit

Bëj duet me Dua Lipën po u kualifikuam –

Bëj duet me Dua Lipën po u kualifikuam –

16:16 | 21/12/2025
Aksident i rëndë në Lezhë–Shkodër, plagosen tre persona, dy prej tyre italianë –

Aksident i rëndë në Lezhë–Shkodër, plagosen tre persona, dy prej tyre italianë –

15:50 | 21/12/2025
Duhet t’a nisim nga vetja –

PS bllokoi thirrjen e Ermal Beqirit, që kërkova në Komisioni Hetimor për TIMS-in –

15:20 | 21/12/2025
Aksident në Cërrik–Belsh, automjeti godet këmbësoren tek vijat e bardha –

Aksident në Cërrik–Belsh, automjeti godet këmbësoren tek vijat e bardha –

14:48 | 21/12/2025
Protesta me leje, shteti sillet si bandë –

Protesta me leje, shteti sillet si bandë –

14:16 | 21/12/2025

Më Të Lexuarat

  • Bëj duet me Dua Lipën po u kualifikuam –
  • Aksident i rëndë në Lezhë–Shkodër, plagosen tre persona, dy prej tyre italianë –
  • PS bllokoi thirrjen e Ermal Beqirit, që kërkova në Komisioni Hetimor për TIMS-in –
  • Aksident në Cërrik–Belsh, automjeti godet këmbësoren tek vijat e bardha –
  • Protesta me leje, shteti sillet si bandë –
  • Akt puçist! Nesër t’i përgjigjemi me revolta të fuqishme –

© Copyright 27.al © 2024. Të gjitha të drejtat e rezervuara

RRETH NESH

  • TV27
  • VIDEO
  • VEÇ E JONA
  • FOTO DITE

Kategorite Kryesore

SHQIPËRI

OPINION

KOSOVE – RAJONI

GOSSIP

ART KULTURE

SPORT

BOTA

EDITORI

  • Bëj duet me Dua Lipën po u kualifikuam –
  • Aksident i rëndë në Lezhë–Shkodër, plagosen tre persona, dy prej tyre italianë –

© 2025 27.al Dev by Techzero1.com

Nuk ka rezultat
View All Result
  • Shqiperi
  • Opinion
  • Kosove Rajon
  • Gossip
  • Art Kulture
  • Sport
  • Bota

© 2025 27.al Dev by Techzero1.com