Të kesh një shok të mirë në punë, të cilit mund t’i besosh dhe të përgëzohesh, mund të jetë një bekim gjatë këtyre kohërave të vështira. Hulumtimet kanë gjetur se mund të nxisin edhe kënaqësi më të madhe në punë: Në një anketë me më shumë se 195,600 punonjës në SHBA, Gallup zbuloi se 20% e tyre thanë se kishin një mik të ngushtë në punë. Ky ishte gjithashtu grupi që raportoi se ishte më i angazhuar dhe i përkushtuar në punët e tyre.
A do të thotë kjo se jeni në telashe nëse nuk keni miq në punë? Nëse ndjeni ankth dhe turp për të qenë profesionalisht pa miq, pranoni se shumë njerëz ndihen në të njëjtën mënyrë.
Është e vështirë, pikë, të bësh miq si i rritur, e lëre më në punën tënde. Dhe vetëm për shkak se kaloni mbi 2000 orë në vit në afërsi me kolegët tuaj, nuk do të thotë se do të bëheni automatikisht miq me ta.
“ Kur mendoni se cila pjesë e vogël e popullsisë do të jetë në zyrë me ju, supozimi që do t’ju pëlqejnë këta njerëz për të qenë miq me ta duket shumë për të pyetur, në fakt,” tha Tanisha Ranger , një Nevada. -psikolog klinik me bazë. ” Presioni për të krijuar këto marrëdhënie të thella, përmbushëse dhe kuptimplote gjatë gjithë kohës kudo që shkoni është shumë presion për t’i vënë vetes.”
Unë jam një shembull për këtë. Kam krijuar miqësi të ngushta pune që ia kaluan punës, por kam punuar edhe në një zyrë ku kisha shumë të njohur dhe pa miq. Miqësitë e punës mund të ndihmojnë për t’i shkurtuar ditët e gjata dhe të ngadalta, por unë besoj fuqimisht se nuk keni nevojë të miqësoheni me kolegët tuaj për të qenë personalisht të kënaqur dhe të suksesshëm profesionalisht. Ja pse:
Miqësia e punës mund të jetë një ndihmë, por mund të jetë edhe një bust. Ajo që ka rëndësi është trajtimi i të gjithëve me miqësi dhe respekt.
Kur jeni në ankth social, mund të duket sikur të gjithë po bëjnë miqësi të përjetshme dhe kolegjiale pa ju. Kontrolli i realitetit: Shumë herë, ato miqësi mbarojnë kur puna përfundon. Siç tha më parë terapisti dhe prezantuesja e podcast-it, Esther Perel , HuffPost, këto marrëdhënie shpesh janë të kushtëzuara.
“Ajo që është shumë interesante është se sa njerëz kanë miq në punë dhe kur ndryshojnë punën, miqtë nuk shkojnë me ta,” tha Perel . “Është një gjë vërtet e fuqishme të shohësh se sa nga këto marrëdhënie janë në të vërtetë rrethanore. Një ose dy njerëz mund të vazhdojnë me ju në jetë, dhe të tjerët ndoshta nuk do t’i shihni më.”
Kur je nga jashtë duke parë miqësinë e punës së dikujt tjetër, mund të duket si diçka për t’u lakmuar. Por mund të jetë gjithashtu e çrregullt dhe e vështirë. Një studim i punonjësve të kompanive të sigurimeve zbuloi se ata që kishin më shumë miq pune prireshin të merrnin vlerësime më të larta në vlerësimet e performancës, por ata ishin gjithashtu bashkëpunëtorët që raportuan se ishin më të rraskapitur emocionalisht nga mbajtja e këtyre lidhjeve.
Mësimi këtu: Mos i krahasoni dhe mos u dëshpëroni për miqësitë e punës që të tjerët duket se gëzojnë – sepse nuk e keni idenë se çfarë mund të kalojnë. Është më mirë të përqendroheni në vlerat tuaja. Nëse doni miq pune dhe nuk i keni, është normale të ndiheni të vetmuar, por mbani mend se miqësitë kërkojnë kohë dhe përpjekje për t’u ndërtuar.
“Ju mund të shihni se dy bashkëpunëtorë që kanë punuar së bashku për disa vite janë miqtë më të mirë, por ju sapo keni filluar në gjashtë muajt e fundit. Ju nuk jeni në nivelin e tyre, dhe kjo është në rregull. Miqësitë kërkojnë kohë”, tha Garcia.
Dhe nëse nuk doni të bëni miq në punë, kjo është gjithashtu në rregull. Garcia vuri në dukje kërkimin e antropologut britanik Robin Dunbar , i cili argumenton se truri ynë kufizon numrin e marrëdhënieve të ngushta që mund të kemi në rreth pesë persona. “Ju mund të keni tashmë pesë tuaj,” tha Garcia.
Ju nuk keni nevojë të bëni miq, por duhet të jeni miqësorë për të ecur përpara në punën tuaj.
Lajmi i mirë është se nuk keni nevojë të jeni miq me kolegët tuaj në mënyrë që të jeni një person me të cilin njerëzit duan të punojnë.
Për të qenë i suksesshëm, thjesht duhet të jesh miqësor, tha Mary Abbajay, presidente e konsulencës për zhvillimin e lidershipit Careerstone Group dhe autore e ” Menaxhimi lart: Si të ngjitesh lart, të fitosh në punë dhe të kesh sukses me çdo lloj shefi “.
“Mundësitë për karrierën tuaj, për rritjen tuaj, madje edhe për të kryer punën tuaj nuk ndodhin në vakum. Ato ndodhin në bashkëpunim dhe bashkëpunim me njerëz të tjerë. Njerëzit duan të punojnë me njerëz me të cilët është e lehtë të punosh, “tha Abbajay. “Të kesh pak miqësi, të kesh pak hapje ndaj të tjerëve i bën ata të ndihen rehat duke punuar me ty, i bën ata të ndihen sikur duan të punojnë me ty… Kështu vijnë mundësitë në rrugën tuaj.”
Vetëm sigurohuni që nuk dukeni të urryer për të krijuar marrëdhënie. “Objektivisht, është krejtësisht mirë të jesh pa miq në punë,” vuri në dukje Ranger. “Sidoqoftë, ka një paragjykim të caktuar në shumicën e zyrave amerikane kundër introversionit , dhe kështu ekziston një mënyrë që ju të shihen nëse nuk jeni veçanërisht të interesuar të bëni miq në punë që mund të bëhen pengesë për karrierën tuaj.”
Me fjalë të tjera, reputacioni juaj ka rëndësi. Nëse kolegët ju shohin si jomiqësor dhe të paqëndrueshëm, ata mund të mos vijnë tek ju për mundësi që mund të rrisin profilin tuaj dhe t’ju ndihmojnë të përparoni. Pra, është e rëndësishme që të ndërveproni me kolegët dhe të jeni të afrueshëm, pavarësisht nëse doni apo jo miq pune.
“Të kesh dikë me të cilin të rrotullosh sytë dhe të bësh shikime anash dhe të nënqeshësh gjëra memecë është vërtet bukur. Unë e kam pasur atë dhe nuk kam shkëmbyer asnjëherë numra telefoni me atë person.”
Kjo miqësi nuk duhet të jetë gjithashtu një përpjekje rraskapitëse dhe e përpunuar. Për shembull, nëse jeni duke punuar në distancë, mund të tregoni mirëdashësi duke i dërguar kolegut tuaj një mesazh të drejtpërdrejtë duke i thënë se ju ka pëlqyer ideja e tyre e fundit, sugjeroi Abbajay. “Çelësi për këtë është se kur jemi virtualë, duhet pak qëllim që ta realizojmë. Nuk do të hasni dikë në korridor ose në dhomën e kopjimit,” këshilloi ajo. Dhe nëse jeni i ri dhe punoni personalisht, mund të lidheni dhe t’i kërkoni një kolegu të pijë kafe për të mësuar më shumë për atë që bëjnë.
Thjesht mos ndjeni presion për të bërë një marrëdhënie me një bashkëpunëtor më shumë sesa është. Nuk duhet të jeni miq që të jetë kuptimplotë.
“Të kesh dikë me të cilin të rrotullosh sytë dhe të bësh shikime anash dhe të nënqeshësh gjëra memecë është vërtet bukur. Unë e kam pasur atë dhe nuk kam shkëmbyer asnjëherë numra telefoni me atë person, “tha Ranger, duke shtuar se një këshillë që ajo u jep klientëve me depresion është se “Nuk keni nevojë të bëni miq kudo që shkoni. Thjesht duhet të ndërveprosh.”
Në fund të fundit, të bësh një shok pune nuk do të bëjë apo prish përvojën tënde në një punë. Kjo varet nga ju.
Merre nga unë. Ajo që mbaj mend për kohën që kalova duke qenë pa miq në një punë zyre është se sapo të bëja paqe me faktin se nuk do të bëja asnjë shok, mund të fokusohesha në krijimin e aleancave.
Vërej një pikë për të pyetur njerëzit që i admiroja nëse mund të haja drekë me ta për të mësuar rreth projekteve të tyre, në mënyrë që të mund të isha në radarin e tyre për mundësitë, por nuk ndjeva presion për ta bërë zakon. E çlirova veten nga kujdesi për dramën e vogël të zyrës. Dhe kohën që nuk e kaloja duke shkuar në punë, e përdora orë të lumtura duke u shoqëruar me miqtë e mi aktualë.