Ka than' i moçmi: 

"Është virtyt që njeriu të shohë dhe të njohë të metat e tij."

- Mit'hat Frashëri

Si të parandalosh dhe mposhtësh lodhjen

Nga Ejona 0

Të lodhur dhe në pamundësi për të marrë veten? Nuk është gjithmonë faji i stresit. Ja disa këshilla që fillojnë me veshjet, ushqimin dhe lëvizjen.

Tashmë mund të dorëzohemi: gjumi nuk na shqitet, fundjava nuk arrin ta mposhtë lodhjen, rëndesa mendore dhe fizike nuk na lehtësohet, çfarëdolloj autoterapie të përpiqemi të bëjmë. Shkenca na siguron: ky është stres. Ose sipas hipotezës edhe më shqetësuese, bëhet fjalë  për lodhje kronike, një nga sindromat më të përhapura në Perëndim, por së cilës ende nuk i dihen shkaqet, ndërsa mjekët nuk janë ende të sigurt për kurat.

Dhe ndërkohë që mjekimi pritet të gjendet, e vetmja gjë me të cilën në Perëndim po përballohet ky shqetësim, janë seancat e meditimit apo të jogës, përpara se të mendohet për të blerë qetësues nëpër farmaci. E megjithatë, diçka edhe mund të bëhet: të rikuperojmë rezervën energjetike që kemi mbledhur në pjesën e djathtë të trurit, në zonën që përgjigjet për emocionet, e cila lihet në vend të dytë për shkak të inteligjencës racionale. Dhe pikërisht në këtë zonë, të mbetur disi në hije, gjendet përgjigjja instiktive ndaj vështirësive. Ta përplotësosh këtë zonë, do të thotë  të zbulosh më shumë burime, pra me pak fjalë, të ndjehesh më mirë. Po si mund të arrihet  kjo? Për mjekët psikologë, kjo është diçka që mund të bëhet. Sipas tyre, ka disa lloj sjelljesh që mund të duken fare të rëndomta, por që janë mjaft të efektshme, që arrijnë të fusin në punë pikërisht atë zonë të trurit që u përgjigjet emocioneve. Ja disa prej këtyre mënyrave.

Tetë orë gjumë

Pa gjumë cilësor nuk ka as energji, dhe as shëndet. Tetë orë gjumë i janë të nevojshme organizmit për rikuperim, por këto duhet të jenë tetë orë gjumë gjatë natës. Ideale do të ishte të bini në gjumë ndërmjet orës 22 dhe 23. Nëse bini më vonë vetëm do të humbni energji shtesë. Nëse kjo nuk ekziston në jetën tuaj, duhet të disiplinoheni dhe të mësoheni që të shkoni në gjumë më herët.

Në ritëm me orën e brendshme

Veproni në përputhje me orën tuaj të brendshme. Energjia është në kulminacion në mëngjes, më saktë gjysmë deri një orë pas zgjimit. Shfrytëzojeni këtë për kryerjen e detyrave më të vështira. Rreth mesditës, relaksohuni dhe qetësohuni pasi që këtë e kërkon trupi juaj. Kulminacioni i radhës i energjisë paraqitet në orët e mbrëmjes, ndërsa këtë mund ta shfrytëzoni për veprim konkret për realizimin e gjërave të cilat do t’i sjellin dobi jetës suaj private. Është dëshmuar se njerëzit të cilët veprojnë në përputhje me orën e tyre të brendshme kanë shumë më shumë energji dhe më shpejt i kryejnë detyrat.

Ndaloni së piri duhan

Në rikthimin dhe mbushjen me energji as mos mendoni nëse pini duhan. Detyra juaj e parë është të ndaloni së piri cigare. Ish-duhanpirësit dëshmojnë se pas ndaljes së pirjes më së shumti i ka befasuar energjia të cilën kohë të gjatë nuk e kanë ndjerë. Nikotina ndikon në cilësinë e gjumit, për këtë nuk mund të flini mirë. Për këtë ditën vijuese jeni nervoz, dhe ju nevojiten edhe më shumë cigare që t’ju qetësojnë. Shkurt, gjendeni në “rrethin e dëshpëruar” nga i cili duhet sa më parë të dilni.

 Ushtrimet për shpirt dhe trup

Tashmë është e njohur se ushtrimet trupore organizmit të njeriut i sjellin shumë dobi, ndërmjet tjerash edhe më shumë energji. Kushtoni vëmendje edhe shpirtit pasi që është dëshmuar se njerëzit të cilët rregullisht meditojnë kanë shumë më shumë energji nga ata që këtë nuk e bëjnë.

 Libri, filmi, shoqëria, natyra…

Libri i mirë apo filmi, shoqëria cilësore apo qëndrimi në natyrë do ta pasurojnë jetën tuaj, ndërsa së bashku me këtë do t’ju sjell energji shtesë. Madje edhe kur të mendoni se nuk keni kohë, gjejeni për këto gjëra të cilat janë të dëshmuara si sjellës të energjisë së re.

 

Lini një koment

Adresa juaj e Email-it nuk do të bëhet publike

Mund të përdorni HTML tags dhe atributet: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

gjithsej