Për një numër më të lartë se modeli Arkana, Renault Rafale i ri në versionin e tij më të fuqishëm do të fuqizohet nga një sistem fuqie hibrid plug-in i sapo zhvilluar me 300 “kuaj” dhe do të kalojë nëpër të dy akset.
Në kompaninë e vogël të modeleve Coupé-SUV, ka mbërritur modeli i ri Rafale i Renault, i cili mban emrin e aeroplanit francez të vitit 1934 dhe përmasat e tij i përkasin veturave të segmentit D.
Rafale “fytyra” e të cilit ngjan me edicionin e ridizajnuar së fundmi të modelit të njohur Clio, ndan distancën e rrotave me Espace-n aktual, i cili zëvendësoi rolin e një minivani me rolin e një crossover dhe trupi 4.71 metra i gjatë, sjell me të një kabinë të gjerë pasagjerësh nën një çati të madhe xhami me funksionin e ndërprerjeve automatike, dhe një vëllim bagazhi prej 530 litrash.
Përpara shoferit është një panel instrumentesh dixhitale 12.3 inç dhe një ekran “head-up” 9.3 inç, dhe gjithashtu është një ekran 12 inç i montuar vertikalisht përmes të cilit kontrollohet sistemi multimedial.
Ndryshe nga Espace, i cili vjen me tre rreshta sediljesh, Rafale nuk do të ofrohet me një rresht të tretë ulësesh dhe arsyeja kryesore qëndron në formën e trupit Coupé, e cila nuk do të kishte hapësirë të mjaftueshme për kokën e pasagjerëve në rreshtin e tretë.
Rafale do të prodhohet në Spanjë dhe fuqizohet nga një motor hibrid i përbërë nga një motor 1.2 litërsh turbo benzinë me tre cilindra me 130 kuaj fuqi të ndihmuar nga dy motorë elektrikë (70 dhe 35 kf). Një ndërrues automatik adaptiv kujdeset për transmetimin e fuqisë.
Për një numër më të lartë se modeli Arkana, Renault Rafale i ri në versionin e tij më të fuqishëm do të fuqizohet nga një sistem fuqie hibrid plug-in i sapo zhvilluar me 300 “kuaj” dhe do të kalojë nëpër të dy akset.
Në kompaninë e vogël të modeleve Coupé-SUV, ka mbërritur modeli i ri Rafale i Renault, i cili mban emrin e aeroplanit francez të vitit 1934 dhe përmasat e tij i përkasin veturave të segmentit D.
Rafale “fytyra” e të cilit ngjan me edicionin e ridizajnuar së fundmi të modelit të njohur Clio, ndan distancën e rrotave me Espace-n aktual, i cili zëvendësoi rolin e një minivani me rolin e një crossover dhe trupi 4.71 metra i gjatë, sjell me të një kabinë të gjerë pasagjerësh nën një çati të madhe xhami me funksionin e ndërprerjeve automatike, dhe një vëllim bagazhi prej 530 litrash.
Përpara shoferit është një panel instrumentesh dixhitale 12.3 inç dhe një ekran “head-up” 9.3 inç, dhe gjithashtu është një ekran 12 inç i montuar vertikalisht përmes të cilit kontrollohet sistemi multimedial.
Ndryshe nga Espace, i cili vjen me tre rreshta sediljesh, Rafale nuk do të ofrohet me një rresht të tretë ulësesh dhe arsyeja kryesore qëndron në formën e trupit Coupé, e cila nuk do të kishte hapësirë të mjaftueshme për kokën e pasagjerëve në rreshtin e tretë.
Rafale do të prodhohet në Spanjë dhe fuqizohet nga një motor hibrid i përbërë nga një motor 1.2 litërsh turbo benzinë me tre cilindra me 130 kuaj fuqi të ndihmuar nga dy motorë elektrikë (70 dhe 35 kf). Një ndërrues automatik adaptiv kujdeset për transmetimin e fuqisë.