Shumë firma prodhuese rrobash kanë pasur bilance zhgënjyese të numrave të shitjeve tremujore, duke përfshirë këtu dhe firma që njihen për kosto të ulët si Macy, Gap, Kohl,etj, shkruan Bissnes Insider. Përfaqësues nga pothuajse çdo kompani thonë se ka rënie në një produkt të vetëm; veshjet.
Pra, nëse konsumatorët nuk po shpenzojnë më para në rroba, çfarë po blejnë?
Në vend të rrobave ata po shpenzojnë për artikuj të mëdhej, si makina, anije, dhe pishina, si dhe ndërtimin e shtëpive të reja e mobilimin e tyre, sipas një analize nga Jharonne Martis, drejtor i kërkimeve të konsumit për Thomson Reuters.
Konsumatorët po shpenzojnë edhe për hotele dhe udhëtime.
Për të përcaktuar ku njerëzit kanë devijuar paratë e tyre të shpenzimeve, Martis analizoi të dhënat e Departamentit të Tregtisë dhe identifikoi performuesit më të lartë të shitjes me pakicë për sa i përket ritmeve të rritjes të ardhurat.