Mos dekreto ligjin, minon çdo mundësi dialogu – – 27.al
  • Shqiperi
  • Opinion
  • Kosove Rajon
  • Gossip
  • Art Kulture
  • Sport
  • Bota
27.al
Nuk ka rezultat
View All Result
  • Shqiperi
  • Opinion
  • Kosove Rajon
  • Gossip
  • Art Kulture
  • Sport
  • Bota
27.al
Nuk ka rezultat
View All Result
27.al
Nuk ka rezultat
View All Result

Mos dekreto ligjin, minon çdo mundësi dialogu –

16:12 | 08/01/2024
në Aktualitet, Kryesore
0

Gazment Bardhi, Kryetar i Grupit Parlamentar të PD-së, i kërkon Presidentit të Republikës të kthejë për rishqyrtim në Kuvend ligjin për komisionet hetimore.

Në letrën e tij Bardhi ka renditur 5 arsye pse ligji i miratuar me votat e socialistëve është antikushtetues, ndërsa thekson se “hyrja në fuqi e këtij ligji, që në mënyrë antikushtetuese nuk lejon kontrollin efektiv parlamentar nga ana e pakicës, do të minonte çdo mundësi dialogu mes palëve politike në Parlament, për gjetjen e një zgjidhje mbi situatën e krijuar”.

“Në këtë kuptim, Presidenti i Republikës, si Kreu i Shtetit dhe përfaqësues i unitetit të popullit, duhet të luaj rolin e tij kushtetuese për të nxitur dhe mundësuar dialogun politik mes palëve, ku përfshihet edhe diskutimi dhe miratimi konsensual i ndryshimeve në ligjin për Komisionet Hetimore”, thekson Bardhi.

Letra:

Në seancën e fundit plenare të 21 Dhjetorit, mazhoranca në mënyrë të njëanshme dhe pa një debat parlamentar miratoi disa ndryshime në ligjin për funksionimin e Komisioneve Hetimore. Prej datës 5 Tetor bllokimi i kërkesave të opozitës për ngritjen e disa komisioneve hetimore është bërë shkak për përplasjen e palëve në Parlamentet, ku nuk ka pasur seanca plenare apo mbledhje të Komisioneve në mënyrë normale.

Miratimi i ndryshimeve të njëanshme nga socialistët është marrë nga deputetët demokrat si një provokim i tyre dhe mbyllje përfundimtare e mundësisë për ngritje të Komisioneve Hetimore në të ardhmen.
Sot Kryetari i Grupit Parlamentar të PD Gazment Berdhi i është drejtuar zyrtarisht Presidentit të Republikës duke i argumentuar antikushtetutshmërinë e ndryshimeve të bërë nga socialistet dhe duke i kërkuar të kthejë për rishqyrtim në Kuvend ligjin nr. 106/2023, “Për disa shtesa dhe ndryshime në ligjin nr. 8991, datë 02.05.2002 “Për organizimin dhe funksionimin e komisioneve hetimore të Kuvendit””.

Për grupin parlamentar të PD ligji i propozuar dhe miratuar vetëm me votat e socialistëve, ka në vetvete tre qëllime kryesore: (i) ligjërimin e vendimmarrjeve antikushtetuese të deritanishme për rrëzimin e kërkesave të deputetëve të opozitës për ngritjen e komisioneve hetimore; (ii) vendosjen nën kontroll të plotë të mazhorancës të drejtën e deputetëve të opozitës për ngritjen e komisioneve hetimore; dhe (iii) në rast të ngritjes së komisioneve hetimore, pamundësimin e ushtrimit të kontrolli hetimor parlamentar efektiv.
Në një letër prej 7 faqesh, demokratët argumentojnë antikushtetutshmërinë e ligjit të miratuar, duke dhënë 5 argumente kryesore: se:

1. Në ligjin e miratuar nga socialistët nuk gjejnë reflektim qëndrimet e konsoliduara të Gjykatës Kushtetuese, ku theksohet se Kuvendi, në rast se kërkohet ngritja e një komisioni parlamentar nga një e katërta e deputetëve të Kuvendit, ka detyrimin që të mos ia nënshtrojë debatit parlamentar, por vetëm të diskutojë lidhur me shkallën e respektimit të parimeve kushtetuese në objektin e veprimtarisë së tij. Dhe në rast se shumica parlamentare ngre pretendime lidhur me mosrespektimin e parimeve kushtetuese, ajo ka të drejtë t’i propozojë pakicës formulime alternative, deri në arritjen e një konsensusi. Megjithatë, këto propozime alternative nuk mund të jenë të atilla sa të reduktojnë objektin e hetimit deri në atë masë sa t’ia pamundësojë komisionit kryerjen e veprimtarisë së tij.

2. Mungesa e parashikimeve që shprehin qartë detyrimin e Kuvendit për ngritjen e komisioneve hetimore parlamentare kur kërkohet nga numri i përcaktuar në Kushtetutë i deputetëve, si dhe propozimi i formulimeve alternative lidhur me objektin e veprimtarisë nëse vlerësohet se cenohen parime a standarde kushtetuese, i jep mundësi mazhorancës që të vlerësojë në diskrecionin e saj përmbushjen ose jo të këtyre parimeve dhe pa bërë ndonjë përpjekje për të gjetur konsensus, të vendosë rrëzimin e kërkesave për ngritjen e komisioneve hetimore. Praktikisht, nga mënyra e formulimit të dispozitave të sipërcituara, ngritja ose jo e një komisioni hetimor është tërësisht në diskrecionin dhe interpretimin e mazhorancës. Kushtetutbërësi ka pasur për qëllim të shmangë pikërisht këtë lloj diskrecioni, i cili praktikisht e bën këtë mekanizëm kontrolli që ka opozita në një shtet demokratik.

3. Ligji vjen në kundërshtim me një prej qëllimeve kryesore që ka ngritja e një komisioni hetimor të Kuvendit. Konkretisht, komisionet hetimore ngrihen me qëllim njohjen dhe verifikimin e një fenomeni, një ngjarjeje ose një veprimtarie të caktuar. Pra, në thelb të veprimtarisë së komisioneve hetimore qëndron transparenca për median, opinionin publik dhe qytetarët. Shtimi i rasteve të zhvillimit të mbledhjeve me dyer të mbyllura, disa prej tyre mjaft evazive dhe që lënë vend për interpretim të gjerë, vetëm me votat e mazhorancës, vjen në kundërshtim me parimin e transparencës. Kjo pasi, rast pas rasti, anëtarët e mazhorancës do të vlerësojnë kur duhet të bëhet transparencë për aspekte të caktuara të veprimtarisë së komisionit dhe në cilat raste do të veprohet në mungesë transparence.

4. Ndryshe nga përcaktimi aktual që marrja e provave dhe thirrja e dëshmitarëve bëhet nga çdo anëtar i komisionit dhe pranohet pa votim, në ligjin e ndryshuar parashikohet që marrja e provave dhe thirrja e dëshmitarëve të kryhet me vendim të shumicës. Praktikisht, nëpërmjet kësaj dispozite synohet të sanksionohet që provat që do të merren dhe dëshmitarët që thirren të jenë tërësisht në vullnetin e mazhorancës, e cila ka edhe numrin më të madh të anëtarëve në komision. Pra, do të jetë mazhoranca që do të vlerësojë nëse një provë duhet të merret ose jo, apo nëse një dëshmitar duhet të thirret ose jo. Në fakt, një mekanizëm i tillë do ta zhbënte të drejtën e pakicës parlamentare për kryerjen e një hetimi efektiv, pasi të dhënat dhe dëshmitë që do të administroheshin nga komisioni do të ishin tërësisht në diskrecionin e mazhorancës.

5. Marrja e një autorizimi nga prokuroria ose gjykata është e paprecedentë në asnjë shtet të së drejtës apo shoqëri demokratike, edhe në kontekstin e parimit të ndarjes dhe balancimit të pushteteve. Ashtu siç është shprehur Gjykata Kushtetuese në mënyrë të përsëritur ekzistenca e një procesi penal nuk përbën pengesë për veprimtarinë hetimore të Kuvendit, në kushtet kur qëllimet që ndjekin janë të ndryshme. Nga ana tjetër, dhënia e të drejtës dëshmitarit për të refuzuar përgjigjen në çdo rast që ai vlerëson se vetë apo persona të lidhur me të mund të ekspozohen ndaj hetimeve, mund të përdoret si taktikë nga dëshmitarët apo mbrojtësit e tyre për të refuzuar transparencën dhe llogaridhënien në raport me komisionin hetimor.

Në përfundim, kryetari i Grupit Parlamentar të PD Gazment Bardhi i kujton Presidentit të Republikës se “hyrja në fuqi e këtij ligji, që në mënyrë antikushtetuese nuk lejon kontrollin efektiv parlamentar nga ana e pakicës, do të minonte çdo mundësi dialogu mes palëve politike në Parlament, për gjetjen e një zgjidhje mbi situatën e krijuar.

Në këtë kuptim, Presidenti i Republikës, si Kreu i Shtetit dhe përfaqësues i unitetit të popullit, duhet të luaj rolin e tij kushtetuese për të nxitur dhe mundësuar dialogun politik mes palëve, ku përfshihet edhe diskutimi dhe miratimi konsensual i ndryshimeve në ligjin për Komisionet Hetimore”.

Read more

Po bëja foto me Berishën… –

Dëshmia e Meçes hedh dritë mbi përfshirjen e KPP në skandalin e AKSHI-t

Nuk do dilni në televizione pa marrë leje, moderatorët dhe analistët kontrollohen nga qeveria –

Ish-kryetari i Komunës Prishtinë nën aktakuzë nga Prokuroria Speciale –

Gazment Bardhi, Kryetar i Grupit Parlamentar të PD-së, i kërkon Presidentit të Republikës të kthejë për rishqyrtim në Kuvend ligjin për komisionet hetimore.

Në letrën e tij Bardhi ka renditur 5 arsye pse ligji i miratuar me votat e socialistëve është antikushtetues, ndërsa thekson se “hyrja në fuqi e këtij ligji, që në mënyrë antikushtetuese nuk lejon kontrollin efektiv parlamentar nga ana e pakicës, do të minonte çdo mundësi dialogu mes palëve politike në Parlament, për gjetjen e një zgjidhje mbi situatën e krijuar”.

“Në këtë kuptim, Presidenti i Republikës, si Kreu i Shtetit dhe përfaqësues i unitetit të popullit, duhet të luaj rolin e tij kushtetuese për të nxitur dhe mundësuar dialogun politik mes palëve, ku përfshihet edhe diskutimi dhe miratimi konsensual i ndryshimeve në ligjin për Komisionet Hetimore”, thekson Bardhi.

Letra:

Në seancën e fundit plenare të 21 Dhjetorit, mazhoranca në mënyrë të njëanshme dhe pa një debat parlamentar miratoi disa ndryshime në ligjin për funksionimin e Komisioneve Hetimore. Prej datës 5 Tetor bllokimi i kërkesave të opozitës për ngritjen e disa komisioneve hetimore është bërë shkak për përplasjen e palëve në Parlamentet, ku nuk ka pasur seanca plenare apo mbledhje të Komisioneve në mënyrë normale.

Miratimi i ndryshimeve të njëanshme nga socialistët është marrë nga deputetët demokrat si një provokim i tyre dhe mbyllje përfundimtare e mundësisë për ngritje të Komisioneve Hetimore në të ardhmen.
Sot Kryetari i Grupit Parlamentar të PD Gazment Berdhi i është drejtuar zyrtarisht Presidentit të Republikës duke i argumentuar antikushtetutshmërinë e ndryshimeve të bërë nga socialistet dhe duke i kërkuar të kthejë për rishqyrtim në Kuvend ligjin nr. 106/2023, “Për disa shtesa dhe ndryshime në ligjin nr. 8991, datë 02.05.2002 “Për organizimin dhe funksionimin e komisioneve hetimore të Kuvendit””.

Për grupin parlamentar të PD ligji i propozuar dhe miratuar vetëm me votat e socialistëve, ka në vetvete tre qëllime kryesore: (i) ligjërimin e vendimmarrjeve antikushtetuese të deritanishme për rrëzimin e kërkesave të deputetëve të opozitës për ngritjen e komisioneve hetimore; (ii) vendosjen nën kontroll të plotë të mazhorancës të drejtën e deputetëve të opozitës për ngritjen e komisioneve hetimore; dhe (iii) në rast të ngritjes së komisioneve hetimore, pamundësimin e ushtrimit të kontrolli hetimor parlamentar efektiv.
Në një letër prej 7 faqesh, demokratët argumentojnë antikushtetutshmërinë e ligjit të miratuar, duke dhënë 5 argumente kryesore: se:

1. Në ligjin e miratuar nga socialistët nuk gjejnë reflektim qëndrimet e konsoliduara të Gjykatës Kushtetuese, ku theksohet se Kuvendi, në rast se kërkohet ngritja e një komisioni parlamentar nga një e katërta e deputetëve të Kuvendit, ka detyrimin që të mos ia nënshtrojë debatit parlamentar, por vetëm të diskutojë lidhur me shkallën e respektimit të parimeve kushtetuese në objektin e veprimtarisë së tij. Dhe në rast se shumica parlamentare ngre pretendime lidhur me mosrespektimin e parimeve kushtetuese, ajo ka të drejtë t’i propozojë pakicës formulime alternative, deri në arritjen e një konsensusi. Megjithatë, këto propozime alternative nuk mund të jenë të atilla sa të reduktojnë objektin e hetimit deri në atë masë sa t’ia pamundësojë komisionit kryerjen e veprimtarisë së tij.

2. Mungesa e parashikimeve që shprehin qartë detyrimin e Kuvendit për ngritjen e komisioneve hetimore parlamentare kur kërkohet nga numri i përcaktuar në Kushtetutë i deputetëve, si dhe propozimi i formulimeve alternative lidhur me objektin e veprimtarisë nëse vlerësohet se cenohen parime a standarde kushtetuese, i jep mundësi mazhorancës që të vlerësojë në diskrecionin e saj përmbushjen ose jo të këtyre parimeve dhe pa bërë ndonjë përpjekje për të gjetur konsensus, të vendosë rrëzimin e kërkesave për ngritjen e komisioneve hetimore. Praktikisht, nga mënyra e formulimit të dispozitave të sipërcituara, ngritja ose jo e një komisioni hetimor është tërësisht në diskrecionin dhe interpretimin e mazhorancës. Kushtetutbërësi ka pasur për qëllim të shmangë pikërisht këtë lloj diskrecioni, i cili praktikisht e bën këtë mekanizëm kontrolli që ka opozita në një shtet demokratik.

3. Ligji vjen në kundërshtim me një prej qëllimeve kryesore që ka ngritja e një komisioni hetimor të Kuvendit. Konkretisht, komisionet hetimore ngrihen me qëllim njohjen dhe verifikimin e një fenomeni, një ngjarjeje ose një veprimtarie të caktuar. Pra, në thelb të veprimtarisë së komisioneve hetimore qëndron transparenca për median, opinionin publik dhe qytetarët. Shtimi i rasteve të zhvillimit të mbledhjeve me dyer të mbyllura, disa prej tyre mjaft evazive dhe që lënë vend për interpretim të gjerë, vetëm me votat e mazhorancës, vjen në kundërshtim me parimin e transparencës. Kjo pasi, rast pas rasti, anëtarët e mazhorancës do të vlerësojnë kur duhet të bëhet transparencë për aspekte të caktuara të veprimtarisë së komisionit dhe në cilat raste do të veprohet në mungesë transparence.

4. Ndryshe nga përcaktimi aktual që marrja e provave dhe thirrja e dëshmitarëve bëhet nga çdo anëtar i komisionit dhe pranohet pa votim, në ligjin e ndryshuar parashikohet që marrja e provave dhe thirrja e dëshmitarëve të kryhet me vendim të shumicës. Praktikisht, nëpërmjet kësaj dispozite synohet të sanksionohet që provat që do të merren dhe dëshmitarët që thirren të jenë tërësisht në vullnetin e mazhorancës, e cila ka edhe numrin më të madh të anëtarëve në komision. Pra, do të jetë mazhoranca që do të vlerësojë nëse një provë duhet të merret ose jo, apo nëse një dëshmitar duhet të thirret ose jo. Në fakt, një mekanizëm i tillë do ta zhbënte të drejtën e pakicës parlamentare për kryerjen e një hetimi efektiv, pasi të dhënat dhe dëshmitë që do të administroheshin nga komisioni do të ishin tërësisht në diskrecionin e mazhorancës.

5. Marrja e një autorizimi nga prokuroria ose gjykata është e paprecedentë në asnjë shtet të së drejtës apo shoqëri demokratike, edhe në kontekstin e parimit të ndarjes dhe balancimit të pushteteve. Ashtu siç është shprehur Gjykata Kushtetuese në mënyrë të përsëritur ekzistenca e një procesi penal nuk përbën pengesë për veprimtarinë hetimore të Kuvendit, në kushtet kur qëllimet që ndjekin janë të ndryshme. Nga ana tjetër, dhënia e të drejtës dëshmitarit për të refuzuar përgjigjen në çdo rast që ai vlerëson se vetë apo persona të lidhur me të mund të ekspozohen ndaj hetimeve, mund të përdoret si taktikë nga dëshmitarët apo mbrojtësit e tyre për të refuzuar transparencën dhe llogaridhënien në raport me komisionin hetimor.

Në përfundim, kryetari i Grupit Parlamentar të PD Gazment Bardhi i kujton Presidentit të Republikës se “hyrja në fuqi e këtij ligji, që në mënyrë antikushtetuese nuk lejon kontrollin efektiv parlamentar nga ana e pakicës, do të minonte çdo mundësi dialogu mes palëve politike në Parlament, për gjetjen e një zgjidhje mbi situatën e krijuar.

Në këtë kuptim, Presidenti i Republikës, si Kreu i Shtetit dhe përfaqësues i unitetit të popullit, duhet të luaj rolin e tij kushtetuese për të nxitur dhe mundësuar dialogun politik mes palëve, ku përfshihet edhe diskutimi dhe miratimi konsensual i ndryshimeve në ligjin për Komisionet Hetimore”.

Të Lidhura

Po bëja foto me Berishën… –

Po bëja foto me Berishën… –

nga 27
20:00 | 23/12/2025
0

Disa persona u arrestuan mbrëmjen e kaluar gjatë protestës së opozitës, ku mes të arrestuarve rezulton edhe një shtetas nga Kosova....

Dëshmia e Meçes hedh dritë mbi përfshirjen e KPP në skandalin e AKSHI-t

Dëshmia e Meçes hedh dritë mbi përfshirjen e KPP në skandalin e AKSHI-t

nga 27
19:12 | 23/12/2025
0

Rrëmbimi i biznesmenit Gerond Meçe më 12 gusht ka zbuluar një rrjet të mundshëm manipulimi në procedurat e prokurimeve publike...

Nuk do dilni në televizione pa marrë leje, moderatorët dhe analistët kontrollohen nga qeveria –

Nuk do dilni në televizione pa marrë leje, moderatorët dhe analistët kontrollohen nga qeveria –

nga 27
18:32 | 23/12/2025
0

Sali Berisha iu ka shpërndarë një mesazh deputetëve dhe anëtarëve të Kryesisë, me anë të së cilës iu bën me...

Ish-kryetari i Komunës i Prishtinë nën aktakuzë nga Prokuroria Speciale –

Ish-kryetari i Komunës Prishtinë nën aktakuzë nga Prokuroria Speciale –

nga 27
18:08 | 23/12/2025
0

Prokuroria Speciale ka njoftuar se ka ngritur aktakuzë ndaj ish-kryetarit të Komunës së Prishtinës, Shpend Ahmetit, për mosraportim and apo...

Para
Çfarë kanë parashikuar yjet për ju? Njihuni me horoskopin –

Këto shenja horoskopi janë të fiksuara pas parfumeve -

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

 

                  Shkarkoni aplikacionin në celularin tuaj.

Të Fundit

Po bëja foto me Berishën… –

Po bëja foto me Berishën… –

20:00 | 23/12/2025
Dëshmia e Meçes hedh dritë mbi përfshirjen e KPP në skandalin e AKSHI-t

Dëshmia e Meçes hedh dritë mbi përfshirjen e KPP në skandalin e AKSHI-t

19:12 | 23/12/2025
Nuk do dilni në televizione pa marrë leje, moderatorët dhe analistët kontrollohen nga qeveria –

Nuk do dilni në televizione pa marrë leje, moderatorët dhe analistët kontrollohen nga qeveria –

18:32 | 23/12/2025
Ish-kryetari i Komunës i Prishtinë nën aktakuzë nga Prokuroria Speciale –

Ish-kryetari i Komunës Prishtinë nën aktakuzë nga Prokuroria Speciale –

18:08 | 23/12/2025
Ish-kryetari i Komunës i Prishtinë nën aktakuzë nga Prokuroria Speciale –

Ish-kryetari i Komunës i Prishtinë nën aktakuzë nga Prokuroria Speciale –

18:00 | 23/12/2025

Më Të Lexuarat

  • Po bëja foto me Berishën… –
  • Dëshmia e Meçes hedh dritë mbi përfshirjen e KPP në skandalin e AKSHI-t
  • Nuk do dilni në televizione pa marrë leje, moderatorët dhe analistët kontrollohen nga qeveria –
  • Ish-kryetari i Komunës Prishtinë nën aktakuzë nga Prokuroria Speciale –
  • Ish-kryetari i Komunës i Prishtinë nën aktakuzë nga Prokuroria Speciale –
  • Gjobitje me 20,000 euro! Lista Serbe merr masë ndëshkuese për shkelje te Kodit Zgjedhor –

© Copyright 27.al © 2024. Të gjitha të drejtat e rezervuara

RRETH NESH

  • TV27
  • VIDEO
  • VEÇ E JONA
  • FOTO DITE

Kategorite Kryesore

SHQIPËRI

OPINION

KOSOVE – RAJONI

GOSSIP

ART KULTURE

SPORT

BOTA

EDITORI

  • Po bëja foto me Berishën… –
  • Dëshmia e Meçes hedh dritë mbi përfshirjen e KPP në skandalin e AKSHI-t

© 2025 27.al Dev by Techzero1.com

Nuk ka rezultat
View All Result
  • Shqiperi
  • Opinion
  • Kosove Rajon
  • Gossip
  • Art Kulture
  • Sport
  • Bota

© 2025 27.al Dev by Techzero1.com