Shanset për të gjetur të mbijetuar në vendin e mbytjes tragjike të anijes në Pylos po zhduken me kalimin e kohës.
Praktikisht pritet përfundimi zyrtar i operacionit të kërkim-shpëtimit të kryer nga Roja Bregdetare në zonën detare ku u mbyt anija fatale e skllavërisë.
Siç u shpreh në një intervistë televizive mbrëmjen e së premtes, përfaqësuesi i shtypit i qeverisë së përkohshme, Ilias Siakandaris, “Ne jemi në pritje të propozimeve të Rojës Bregdetare, të njerëzve që dinë mundësitë dhe mundësitë për të gjetur të mbijetuar, më shumë të mbytur në anije. Ne do t’i dëgjojmë ata. Por ju dëgjuat Zëdhënësin e Rojës Bregdetare, i cili ju tha se ende nuk po e shqyrtojnë këtë deri më sot. Shpresa vdes e fundit. A mund të vazhdojë Roja Bregdetare derisa të gjykojë dhe të rekomandojë se nuk ka kuptim vazhdimi i hetimeve”.
Vazhdojnë kërkimet, tre mjete të rojes bregdetare, një fregatë dhe një helikopter i rojes bregdetare. Erërat me fuqi gjashtë Beaufort.
Kujtohet se nga mbytja e anijes së mbingarkuar të peshkimit me më shumë se 700 emigrantë e cila u përmbys dhe u fundos në ujërat ndërkombëtare 47 milje detare në jugperëndim të Pylos mëngjesin e së mërkurës 14/6, nën mbikëqyrjen e Qendrës së Përbashkët Koordinuese të Kërkimit dhe Shpëtimit. të Rojës Bregdetare – Roje Bregdetare Helene, u gjetën 78 trupa, ndërsa 104 persona u mblodhën dhe u shpëtuan nga deti.
Njëkohësisht, për hetimin e kushteve që çuan në aksidentin fatal detar, po vijon procesi i caktimit të përgjegjësive penale, kryesisht ndaj personave që kanë shoqëruar emigrantët fatkeq. Konkretisht, sipas një njoftimi të Rojës Bregdetare, Autoriteti Portual i Kalamatës me asistencën e oficerëve të Drejtorisë së Sigurisë dhe Mbrojtjes së Kufirit Detar (DAPTAS), në bashkëpunim me zyrën celulare të EUROPOL-it, nga e cila është kërkuar ndihma e saj në në kuadër të Planit Kombëtar të Operacioneve (NOP), arrestuan 9 burra nga ekuipazhi i shpëtuar i anijes, me kombësi egjiptiane, të moshës 26, 21, 40, 36, 32, 26, 22, 29 dhe 20 vjeç, të cilët kishin role të dallueshme në transport. pjesa tjetër.
Veprat për të cilat akuzohen 9 egjiptianët e arrestuar kanë të bëjnë me hyrje të paligjshme në Greqi, trafikim të paligjshëm të të huajve në kundërshtim me ligjin 3386/2005 dhe ligjin 4251/2014, si dhe shkelje të neneve 187 të Kodit Penal (organizatë kriminale), 277 (duke shkaktuar shkatërrim), 302 (vrasje nga pakujdesia) dhe 306 (duke rrezikuar jetën).
Në 9 të dyshuarit si trafikantë dhe tregtarë skllevërish, hetimet dolën në dritë kryesisht nëpërmjet deklarimeve që hetuesit kompetentë morën nga të mbijetuarit.
Një i ri pakistanez tha ndër të tjera se “para shtatë muajsh u largova nga Siria dhe prej andej shkova në Egjipt. Aty qëndrova tre muaj. Në shkurt shkova në Tobruk, Libi. Kam paguar 4000 dollarë për të shkuar nga Libia në Itali.
Më 8 ose 9 qershor shkova me kamion me rreth njëqind persona të tjerë në një plazh në Tobruk. Aty ishte një varkë e vogël dhe rreth pesëdhjetë veta shkuam te një më e madhe që ishte atje. Kjo varkë kishte ngjyrë blu dhe ishte një varkë e vjetër peshkimi.
Aty kishte disa njerëz që dukej qartë se komandonin varkën. Disa prej tyre udhëtuan me ne dhe disa të tjerë u larguan. Udhëtimin e nisëm me rreth 700 veta, që ishte shumë për madhësinë e varkës. Pas 2 ditësh na mbaruan ushqimi dhe uji.
Pasi udhëtuam gjithsej 5 ditë, thirrëm një anije për të na hedhur pak ujë. Gjatë natës së ditës së dytë, motori i varkës vazhdoi të prishej. Ata po e riparonin por po prishej sërish. Dëgjova në kanalin satelitor një anije të madhe që thërriste varkën tonë duke pyetur nëse kishim nevojë për ndihmë. Kapiteni ynë tha jo.
Varka u kthye befas në njërën anë, sepse ishte më e mbushur me njerëz se ajo anë, u fut uji dhe po fundosej ngadalë. Sa prej nesh që ishim në kuvertën e sipërme ranë në det. Rreth dyqind njerëz gjithsej. Pjesa tjetër qëndroi në varkë dhe ajo po fundosej. Ishin dy anije të mëdha në zonë dhe një jaht i madh që na mori dhe na solli këtu.
Njoh personin me numrin 56, me rol aktiv në anije. Personi me këtë numër po na telefononte dhe na jepte porosi. Ky person do të na jepte ushqim vetëm nëse i jepnim para. Na shante dhe na godiste. Ai bëri shoqëri me kapitenin e varkës. E njoh ende personin me numrin 69, i cili po na telefononte”, përfundon dëshminë i riu pakistanez.
Shanset për të gjetur të mbijetuar në vendin e mbytjes tragjike të anijes në Pylos po zhduken me kalimin e kohës.
Praktikisht pritet përfundimi zyrtar i operacionit të kërkim-shpëtimit të kryer nga Roja Bregdetare në zonën detare ku u mbyt anija fatale e skllavërisë.
Siç u shpreh në një intervistë televizive mbrëmjen e së premtes, përfaqësuesi i shtypit i qeverisë së përkohshme, Ilias Siakandaris, “Ne jemi në pritje të propozimeve të Rojës Bregdetare, të njerëzve që dinë mundësitë dhe mundësitë për të gjetur të mbijetuar, më shumë të mbytur në anije. Ne do t’i dëgjojmë ata. Por ju dëgjuat Zëdhënësin e Rojës Bregdetare, i cili ju tha se ende nuk po e shqyrtojnë këtë deri më sot. Shpresa vdes e fundit. A mund të vazhdojë Roja Bregdetare derisa të gjykojë dhe të rekomandojë se nuk ka kuptim vazhdimi i hetimeve”.
Vazhdojnë kërkimet, tre mjete të rojes bregdetare, një fregatë dhe një helikopter i rojes bregdetare. Erërat me fuqi gjashtë Beaufort.
Kujtohet se nga mbytja e anijes së mbingarkuar të peshkimit me më shumë se 700 emigrantë e cila u përmbys dhe u fundos në ujërat ndërkombëtare 47 milje detare në jugperëndim të Pylos mëngjesin e së mërkurës 14/6, nën mbikëqyrjen e Qendrës së Përbashkët Koordinuese të Kërkimit dhe Shpëtimit. të Rojës Bregdetare – Roje Bregdetare Helene, u gjetën 78 trupa, ndërsa 104 persona u mblodhën dhe u shpëtuan nga deti.
Njëkohësisht, për hetimin e kushteve që çuan në aksidentin fatal detar, po vijon procesi i caktimit të përgjegjësive penale, kryesisht ndaj personave që kanë shoqëruar emigrantët fatkeq. Konkretisht, sipas një njoftimi të Rojës Bregdetare, Autoriteti Portual i Kalamatës me asistencën e oficerëve të Drejtorisë së Sigurisë dhe Mbrojtjes së Kufirit Detar (DAPTAS), në bashkëpunim me zyrën celulare të EUROPOL-it, nga e cila është kërkuar ndihma e saj në në kuadër të Planit Kombëtar të Operacioneve (NOP), arrestuan 9 burra nga ekuipazhi i shpëtuar i anijes, me kombësi egjiptiane, të moshës 26, 21, 40, 36, 32, 26, 22, 29 dhe 20 vjeç, të cilët kishin role të dallueshme në transport. pjesa tjetër.
Veprat për të cilat akuzohen 9 egjiptianët e arrestuar kanë të bëjnë me hyrje të paligjshme në Greqi, trafikim të paligjshëm të të huajve në kundërshtim me ligjin 3386/2005 dhe ligjin 4251/2014, si dhe shkelje të neneve 187 të Kodit Penal (organizatë kriminale), 277 (duke shkaktuar shkatërrim), 302 (vrasje nga pakujdesia) dhe 306 (duke rrezikuar jetën).
Në 9 të dyshuarit si trafikantë dhe tregtarë skllevërish, hetimet dolën në dritë kryesisht nëpërmjet deklarimeve që hetuesit kompetentë morën nga të mbijetuarit.
Një i ri pakistanez tha ndër të tjera se “para shtatë muajsh u largova nga Siria dhe prej andej shkova në Egjipt. Aty qëndrova tre muaj. Në shkurt shkova në Tobruk, Libi. Kam paguar 4000 dollarë për të shkuar nga Libia në Itali.
Më 8 ose 9 qershor shkova me kamion me rreth njëqind persona të tjerë në një plazh në Tobruk. Aty ishte një varkë e vogël dhe rreth pesëdhjetë veta shkuam te një më e madhe që ishte atje. Kjo varkë kishte ngjyrë blu dhe ishte një varkë e vjetër peshkimi.
Aty kishte disa njerëz që dukej qartë se komandonin varkën. Disa prej tyre udhëtuan me ne dhe disa të tjerë u larguan. Udhëtimin e nisëm me rreth 700 veta, që ishte shumë për madhësinë e varkës. Pas 2 ditësh na mbaruan ushqimi dhe uji.
Pasi udhëtuam gjithsej 5 ditë, thirrëm një anije për të na hedhur pak ujë. Gjatë natës së ditës së dytë, motori i varkës vazhdoi të prishej. Ata po e riparonin por po prishej sërish. Dëgjova në kanalin satelitor një anije të madhe që thërriste varkën tonë duke pyetur nëse kishim nevojë për ndihmë. Kapiteni ynë tha jo.
Varka u kthye befas në njërën anë, sepse ishte më e mbushur me njerëz se ajo anë, u fut uji dhe po fundosej ngadalë. Sa prej nesh që ishim në kuvertën e sipërme ranë në det. Rreth dyqind njerëz gjithsej. Pjesa tjetër qëndroi në varkë dhe ajo po fundosej. Ishin dy anije të mëdha në zonë dhe një jaht i madh që na mori dhe na solli këtu.
Njoh personin me numrin 56, me rol aktiv në anije. Personi me këtë numër po na telefononte dhe na jepte porosi. Ky person do të na jepte ushqim vetëm nëse i jepnim para. Na shante dhe na godiste. Ai bëri shoqëri me kapitenin e varkës. E njoh ende personin me numrin 69, i cili po na telefononte”, përfundon dëshminë i riu pakistanez.