Kompania e mrekullive të automobilave, e cila arriti në një periudhë të shkurtër kohore atë që disa kompani të tjera “tradicionale” janë përpjekur të arrijnë prej dekadash, tashmë po ndjen efektet e reagimit të fortë, por të pritshëm të entuziastëve të makinave klasike .
Domethënë, gjigantët e industrisë së automobilave që tani prodhojnë makina elektrike edhe më të mira se Tesla , ndërsa shkëlqejnë në shitjen pas shitjes, pasi – thjesht – e dinë mirë këtë punë.
Pra, Tesla po largohet nga marketingu me një prind të vetëm, Elon Musk dhe po fillon të investojë në reklama dhe hapje ekspozitash. Siç bëhet tradicionalisht.
Por, “goditja” duket se vjen nga lëvizjet e dy viteve të fundit dhe kryesisht nga “orientimi” i aksioneve të kompanisë, përmes luhatjeve të pakuptimta të çmimeve të makinave , me luhatjet përkatëse të prodhimit.
Me gjithë sa më sipër, analistët theksojnë se Elon Musk po përgatit terrenin për një investitor të ri . Me pak fjalë, të shesë një pjesë të madhe ose të gjitha aksionet e tij nga kompania që krijoi.
Në vitin 2022, aksionet e Tesla ishin në rritje, por veprimet e CEO, Elon Musk kontribuan në një rënie prej mbi 50% të vlerës së saj. Musk bleu Twitter-in, duke e përdorur atë si një mjet për të shpallur pikëpamjet e tij personale, të cilat kishin pasoja negative për Teslën. Pavarësisht rënies së stokut, kompania arriti të rrisë prodhimin me rreth 40% krahasuar me vitin 2021, duke dërguar në treg 1.31 milionë automjete. Megjithatë
Periudha e fundit e vitit 2022 ishte shumë e vështirë për kompaninë , pasi pandemia dhe rritja e konkurrencës ndikuan në shitjet e saj.
Megjithatë, shpresat për vitin 2023 janë të mëdha. Duke zgjeruar fabrikat ekzistuese dhe duke ndërtuar të reja, Tesla planifikon të rrisë prodhimin e saj.
Prodhimi i Cybertruck pritet të fillojë në mesin e vitit 2023, ndërsa një model i ri, më i vogël që do të kushtojë rreth 25,000 dollarë është në punë.
Pra, gjithçka tregon se së shpejti do të kemi zhvillime, paratë e ‘nxehta’ do të hyjnë për investime të reja.
Kompania e mrekullive të automobilave, e cila arriti në një periudhë të shkurtër kohore atë që disa kompani të tjera “tradicionale” janë përpjekur të arrijnë prej dekadash, tashmë po ndjen efektet e reagimit të fortë, por të pritshëm të entuziastëve të makinave klasike .
Domethënë, gjigantët e industrisë së automobilave që tani prodhojnë makina elektrike edhe më të mira se Tesla , ndërsa shkëlqejnë në shitjen pas shitjes, pasi – thjesht – e dinë mirë këtë punë.
Pra, Tesla po largohet nga marketingu me një prind të vetëm, Elon Musk dhe po fillon të investojë në reklama dhe hapje ekspozitash. Siç bëhet tradicionalisht.
Por, “goditja” duket se vjen nga lëvizjet e dy viteve të fundit dhe kryesisht nga “orientimi” i aksioneve të kompanisë, përmes luhatjeve të pakuptimta të çmimeve të makinave , me luhatjet përkatëse të prodhimit.
Me gjithë sa më sipër, analistët theksojnë se Elon Musk po përgatit terrenin për një investitor të ri . Me pak fjalë, të shesë një pjesë të madhe ose të gjitha aksionet e tij nga kompania që krijoi.
Në vitin 2022, aksionet e Tesla ishin në rritje, por veprimet e CEO, Elon Musk kontribuan në një rënie prej mbi 50% të vlerës së saj. Musk bleu Twitter-in, duke e përdorur atë si një mjet për të shpallur pikëpamjet e tij personale, të cilat kishin pasoja negative për Teslën. Pavarësisht rënies së stokut, kompania arriti të rrisë prodhimin me rreth 40% krahasuar me vitin 2021, duke dërguar në treg 1.31 milionë automjete. Megjithatë
Periudha e fundit e vitit 2022 ishte shumë e vështirë për kompaninë , pasi pandemia dhe rritja e konkurrencës ndikuan në shitjet e saj.
Megjithatë, shpresat për vitin 2023 janë të mëdha. Duke zgjeruar fabrikat ekzistuese dhe duke ndërtuar të reja, Tesla planifikon të rrisë prodhimin e saj.
Prodhimi i Cybertruck pritet të fillojë në mesin e vitit 2023, ndërsa një model i ri, më i vogël që do të kushtojë rreth 25,000 dollarë është në punë.
Pra, gjithçka tregon se së shpejti do të kemi zhvillime, paratë e ‘nxehta’ do të hyjnë për investime të reja.