Nespresso, çfarë tjetër? Ky është slogani i një reklame të George Clooney që ka qenë gati profetik.
Në Mbretërinë e Bashkuar, pustinat me qumësht për ekspresin ose kapuçinon kanë pësuar rritje rekord.
Të dhënat tregojnë se pavarësisht ndikimit negativ që kanë në mjedis minikuti të tilla, numri i njerëzve që përdorin kafen Nespresso është vitin 2016 në Evropë është në rritur në mënyrë dramatike, ndërsa “fama” e kafes po përhapet edhe në Shtetet e Bashkuara të Amerikës.
Me sa duket fama e vet Clooney ka shkaktuar përhapje të gjerë të përdorimit të kafes. Shitja e saj është me 29.5 gjatë 12 muajve të fundit, duke sjellë rreth 137.5 milionë euro. Varietetet e tjera janë rritur me vetëm 2.5%.
Tregu është zgjeruar me 16 për qind vitin e kaluar, veçanërisht në Francë dhe në Spanjë.
Duke iu rikthyer mjedisit, kompania ka premtuar se kutit e vogla deri në vitin 2020 do të jetë plotësisht në përputhje me ambientet, ndërsa materiali aktual plastik kërkon 200 vite të tretet.
/Ora News/