Ka than' i moçmi: 

"Më lehtë është me mbledhë një thes pleshta, se ti bashkosh dy shqiptarë."

- At Gjergj Fishta

Dieta që ju përmirëson inteligjencën dhe ju dobëson në të njëjtën kohë

Nga Rexhina Biba 0

Kjo është një dietë e cila është bërë shumë e njohur për shkak se është jo shumë e vështirë për tu mbajtur, pasi nuk shkakton uri, por kërkon konsumimin e një kategorie produktesh të lejuara dhe në porcionet e duhura.

I vetmi rregul strikt i kësaj diete është elemininimi total i konsumit të sheqerit industrial nga menuja e përditshme dhe pregatitja e ushqimeve me sa më pak yndyrë të jetë e mundur.

Me këtë dietë ju mund të dobësoheni në varësi të kohëzgjatjes së dietës po edhe njëkohësisht të përmirësoni inteligjencën, pasi dieta përmban shumë produkte të cilat i bëjnë mirë trurit dhe kujtesës.

Ja lista e produkteve të lejuara gjatë dietës:

Bukë: integrale ose me mielll të zi, deri në 150 gramë në ditë

Supë: me perime të frskëta, deri në 250 ml në ditë

Mish: mish pa yndyrë, deri në 150 gramë në ditë

Peshk: deri në 300 gramë në ditë

Bulmet: duhet të jetë natyral dhe me pak yndyrë, dri në 150 gramë në ditë

Vezë: 1 kokërr në ditë

Oriz, thjerrëza, kinoa deri në 50 gramë në ditë

Perime: jo më shumë se 800 gramë në ditë

Fruta: jo më shumë se 300 gramë në ditë

Çaj dhe kafe: jo më shumë se 2 filxhanë në ditë pa sheqer

Ujë: deri në 2 litra në ditë 

Yndyrë: jo më shumë se 20 ml yndyrë bimore/vegjetale në ditë

Arra dhe fara: jo më shumë se 30 gramë në ditë

Salca: vetëm ato të pregatirura në çast dhe pa asnjë konservant

/intv.al/

 

Lini një koment

Adresa juaj e Email-it nuk do të bëhet publike

Mund të përdorni HTML tags dhe atributet: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

gjithsej